facebook-img

2BM som din HCM-partner

Hvorfor vælge 2bm som din HCM-partner?

2BM fokuserer på din virksomhed og dine forretningsforhold og forretningskultur. Vi forstår HCM som forretningsområde, og vi har solid erfaring med at rådgive private virksomheder og offentlige organisationer i at etablere effektive forretningsprocesser, der vil transformere din HR-afdeling fra administrativ support til strategisk forretningspartner. 

Erfaring fra en lang række projekter

2BM har hjulpet mere end 100 virksomheder med at opbygge effektive it-løsninger, der dækker alle aspekter af Human Capital Management gennem de sidste 20 år med særligt fokus på administrative løsninger såsom personaleadministration, learning management, tidsstyring, kompensationsstyring og løn. 

Vi har arbejdet med store organisationer, og hjulpet dem med at opbygge deres HCM-løsninger. Vi har også hjulpet dem under komplekse organisatoriske transformationer såsom fusioner, opkøb, nedskæring af dele af organisationen for at muliggøre oprettelse af separate organisationer eller i forbindelse med virksomhedssammenlægninger. 

erfaring med procesdesign

 Det er vigtigt at finde den rette balance mellem HR-afdelingen, der udfører alle dataopdateringer i løsningen, og HR-afdelingen, der slet ikke har nogen kontrol. Vi har solid erfaring med at designe processer under hensyntagen til effektivitet og compliance. 

Ved hjælp af de moderne værktøjer kan medarbejdere opdatere deres personlige data, og ledere er i stand til at opdatere direkte i løsningen, når der sker ændringer hos deres medarbejdere – såsom at ansætte nye medarbejdere, registrere fravær, forfremme medarbejdere, overføre medarbejdere til andre afdelinger og endelig opsige medarbejdernes kontrakter. Vi sikrer, at medarbejdere og ledere kan betjene løsningen på en effektiv måde med meget høj kvalitet, mens HR definerer reglerne og er i stand til at reagere på de opdaterede data. Dette frigør tid for HR-medarbejdere til at blive rådgivere og partnere for linjeledere, i stedet for at bruge al deres tid på at opdatere data baseret på e-mails eller andre kommunikationsmidler. 

mobile løsninger

Data er organiseret i separate vinduer, og et stort antal felter er foruddefineret med hensyn til både organisatoriske og personlige data – og data defineres som enten globale eller landespecifikke data. Det er en naturlig del af implementeringen at udvide løsningen med yderligere felter i nogle af standardvinduerne og endda skabe kundespecifikke vinduer til understøttelse af indsamling af data, der er speciel for din branche eller virksomhed.

2BM har bistået et stort antal kunder, og vi vil bruge vores erfaring til at rådgive om ikke kun hvad man skal gøre, men også hvad man IKKE skal gøre. Vi har set løsninger, hvor konsulenterne inkluderede alle udvidelser, som kunderne anmodede om – men det er ikke sådan, vi arbejder. Vi giver feedback og fortæller dig, om vi mener, at du gør tingene forkert. Hvis du insisterer, følger vi naturligvis dine anmodninger, men vi beder dig om at argumentere for ændringen først, og vi vil forsøge at sikre, at du forstår konsekvenserne af dine ønskede ændringer.

integration

2BM har stor erfaring med at gøre HCM-data tilgængelige for andre processer og partnersystemer. Vi har f.eks. bygget integration med hensyn til ERP-processer hos virksomheder og indføring af HCM-data i Active Directory for at sikre, at medarbejdere får adgang til virksomhedssystemer på tidspunktet for ansættelse, og at tilladelserne automatisk fjernes, når ansættelseskontrakten ophører. 

Vores konsulenter er vigtige rådgivere hos mange af vores kunder med komplekse it-systemlandskaber, der håndterer både sikkerhed og faktisk dataoverførsel mellem systemer. 

Human experience management

For 2BM er Human Experience Management den næste overgang i HR, en overgang, der flytter fokus mere til den enkelte medarbejder og de oplevelser, som disse medarbejdere gennemgår i hele deres virksomheds livscyklus (fra begyndelsen til slutningen af ​​arbejdet for en bestemt organisation).
 
For mange danske organisationer er det et ret stort skridt at begynde at udføre HR eksplicit med fokus på ledelse af medarbejderoplevelser, og denne overgang skal ske over tid. Hos 2BM er vores mission “at vi skaber morgendagens arbejdsplads med dagens teknologier”, og vi mener, at Human Experience Management fra et HR-platformsperspektiv meget handler om brugeroplevelse og at tage brugeroplevelsen til det næste niveau. Brugeroplevelse, ikke som en isoleret app eller et modul, men brugeroplevelse som et koncept og en ramme, der gør det muligt for medarbejdere og ledere eller hvilken rolle du har i en organisation, altid at have de værktøjer, du har brug for, i nærheden og sørge for at tid brugt på at skifte mellem løsninger, logge ind og finde de rigtige data minimeres, så medarbejdere og ledere kan gøre, hvad de gør bedst.
 
Derfor vil en template fungere som en accelerator til implementeringsprojektet, men projektet vil ikke være baseret på selve templaten, men på det unikke ved enhver virksomheds DNA og de forretningsprocesser, der skaber den reelle værdi. 

Brug for hjælp eller rådgivning?

Kontakt os

Giv os et kald på 35 55 55 90 eller send os en besked

Share This
Call Now Button35 55 55 75