facebook-img

Organisering af daglig support og anmodninger om ændringer i et miljø, der ændrer sig konstant

Om Arla Foods

Arla andelsselskabet er en international mejerivirksomhed, der ejes af de 12.500 europæiske landmænd, der leverer vores mælk. Ejerne er hjemmehørende i syv lande: Sverige, Danmark, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxembourg og Holland.

Virksomheden blev grundlagt i 1880 af landmænd fra Danmark og Sverige. Arla Foods har sit hovedkvarter i Aarhus, Danmark.

Arla Foods Amba har +30 forskellige brands, men vores tre største brands er: Arla®, Lurpak® og Castello®. Arla produkter sælges til forbrugere i hele verden.

Udfordringen

I foråret 2013 hentede Arla alle deres IT-processer tilbage, så de foregik inhouse. Dette gjorde de for at optimere deres processer og opnå bedre dynamik og kontrol.

Når processerne skal udføres inhouse, står en virksomhed ofte over for mange forskellige processer. Disse processer skal ofte optimeres, og dette kan ikke klares på en enkelt dag. Denne udfordring kombineret med nye konsulenter fra forskellige virksomheder kan være vanskelig.

Og dette samtidigt med at selve virksomheden er ved at ændre sig. Mejerierne er vokset, hvilket har medført nye aftaler og områder for HR-afdelingen og IT-systemerne.

Løsningen

Løsningen her var og er stadig indlæring. Lære at kommunikere med IT-afdelingen og virksomheden. Lære de stadigt forbedrede processer fra både IT-afdelingen og virksomheden. Lære at samarbejde med begge afdelinger…

Når man arbejder i et konstant skiftende miljø, er det meget vigtigt, at de forskellige veje er synlige for dem, der skal følge dem.

 

Inhouse-processer hjælper med at sikre bedre dynamik og flow

U

Øget gennemsigtighed og synlighed

Let identificering af forbedringspunkter

Download

Ønsker du at vide mere om netop dette projekt, eller hvordan vi kan hjælpe din virksomhed?

Kontakt os i dag!

Giv os et kald på 35 55 55 75 eller send os en besked

Share This
Call Now Button35 55 55 75