2BM Mobile Work Order – løsning til Baneservice

 

Om Banedanmark

Banedanmark vedligeholder og fornyer de danske jernbaner og sikrer 40.000 afgange og ankomster hver eneste dag. De transporterer 170 millioner passagerer og 15 millioner tons gods hvert år. Og mens Banedanmark arbejder for pålidelig togservice i dag, så er Banedanmark også i gang med at udvide jernbanen til fremtidens behov.

Udfordringen

Banedanmark er en innovativ virksomhed, der hele tiden arbejder på at forbedre sine processer. Baneservice ønskede sig en ny, mobil løsning, der kan forbedre datakvaliteten, reducere forbruget af papir, tilbyde nemmere adgang til opdaterede data, reducere rejsetid samt forbedre hverdagen for de mange teknikere, der arbejder med at vedligeholde og forbedre de danske jernbaner.

Løsningen

2BM Mobile Work Order er en iPad-applikation, som Banedanmarks 600 serviceteknikere bruger. Når han arbejder i marken, kan serviceteknikeren let få overblik over alle sine servicerekvisitioner, som altid er opdaterede. Brugen af appen reducerer teknikerens rejsetid og papirforbrug. Alle opgaver forbundet med en servicerekvisition udføres let direkte på iPad’en, og det sikrer nøjagtige registreringer. 2BM Mobile Work Order kan bruges både online og offline, og data bliver automatisk synkroniseret med SAP. 2BM Mobile Work Order er bygget som en iOS-app med fokus på høj brugervenlighed og ydeevne. Integrationer til SAP er implementeret med SAP Mobile platform.

Læs mere på mobileworkorder.info

rekvisitioner/år

gram papir sparet/år

måneders implementering

serviceteknikere

Share This