Case: Support og indlæring
I foråret 2013 hentede Arla alle deres IT-processer tilbage, så de foregik inhouse. Dette gjorde de for at optimere deres processer og opnå bedre dynamik og kontrol.
Case: 2BM Mobile Work Order
2BM Mobile Work Order i en skræddersyet version, der imødekom alle SKOVs forretningsbehov. Den endelige løsning blev udviklet og implementeret via sprints ved brug af SCRUM.
Case: Implementering af Fiori
En stor medicinalvirksomhed stod overfor et problem og ønskede sig en brugerflade, der var mobil og intuitiv for at imødegå forventningerne fra enhver nulevende IT-bruger.
Case: SAP er ikke kun til de store
Læs om, hvordan vores kunde Betech har kunne udvide og understøtte forretnings- udviklingen med SAP i mere end et årti. Ved sammenlægningen med søster- selskabet blev SAP løsningen udvidet.
Case: Hosting af ’on-premise’ SAP
KONEs udfordringer ved at flytte deres SAP HCM løsning i skyen blev løst ved en hosting-løsning hos 2BM. Dette sikrede KONE flere besparelser, idet de undgik at skulle finde og indkøbe et nyt lønsystem.
Case: Outsourcing af lønadm.
2BM’s ydelser til kunden omfatter bl.a. personale administration, styring af organisationsstruktur, håndtering af løninput, afvikling af lønbehandlingen, rapportering til SKAT o.m.m.
Case: Forberedelse til GDPR
Royal Unibrew havde behov for bistand til at strukturere praktisk implementering til forberedelse af GDPR forordningens ikrafttræden – herunder analyse af organisatoriske foranstaltninger for SAP.
Case: Nyt lønningssystem i SAP
Kundens eksisterende lønningssystem løb tør for support i Danmark på grund af manglende tekniske opgraderings- muligheder – derfor implementerede 2BM en integreret SAP Payroll-løsning.
Case: SuccessFactors Big Suite
CPH anvendte en bred vifte af IT-systemer til at understøtte HR-processer i den årlige HR-cyklus. Det gjorde dem ude af stand til at køre headcount rapport med HR-processer udført på forskellige måder.
Case: Upgrade af SAP Portal
I alle JYSK-butikker verden over bruges JYSK HR Portal og løsningen var forældet. 2BM fik implementeret en komplet HR Renewal-løsning, som har erstattet JYSKs aldrende SAP Portal-løsning.
Case: GPS Tracking & Logbook
2BM har for Banedanmark implementeret en GPS-sporingsløsning, som udstyrede alle servicevogne med GPS-modtagere og mobil datakommunikation, som giver et præcist og altid opdateret datasæt.
Case: 2BM Mobile Work Order
Baneservice ønskede sig en ny, mobil løsning, der bl.a. ville forbedre datakvaliteten, tilbyde nemmere adgang til opdaterede data og ikke mindst forbedre hverdagen for de mange teknikere.
Case: SAP Fiori
SAP har for nylig lanceret flere nye UI-teknologier, heriblandt Fiori og skærm-personaer, for at give erhvervsbrugeren en bedre oplevelse. Med Grundfos lavede 2BM en POC af syv SAP Travel & SD-apps.
Case: Mobil Service
Servicering af tog er en udfordrende opgave. DSB ville gerne af med deres papirbaserede serviceringsproces og begrænse antallet af overflødige trin samt frigøre mere tid til serviceopgaver.
Case: Fusion af lønsystemer
Fusionen i skabelsen af Ørsted resulterede i et komplekst proces- og systemlandskab. En del af effektiviseringsprojektet var at sikre, at alle medarbejdere kan styres via den samme fælles SAP HCM-løsning.