Sager løst af 2BM

KONEs udfordringer ved at flytte deres SAP HCM løsning i skyen blev løst ved en hosting-løsning hos 2BM. Dette sikrede KONE flere besparelser.

Læs mere ›

2BM’s ydelser til kunden omfatter personale administration, styring af organisationsstruktur, håndtering af alle løninput, afvikling af selve lønbehandlingen, rapportering til SKAT og andre danske myndigheder, rapportering til finansafdelingen o..

Læs mere ›

Royal Unibrew havde behov for bistand til at strukturere deres praktiske implementering af projektet til forberedelse af GDPR forordningens ikrafttræden, herunder politikker, procedure samt analyse af de tekniske og organisatoriske foranstaltninger ..

Læs mere ›

Med den skræddersyet Fiori-applikation implementeret, kan TOP-TOYs butikspersonale nu gennemføre deres work flows, Click & Collect og Express Delivery, ved hjælp af én enkelt mobilenhed, hvor de før var nødt til at gøre brug af en stationær c..

Se vores portfolio video & læs mere ›

Det eksisterende lønningssystem løb tør for support i stor dansk medicinalvirksomhed i Danmark på grund af manglende tekniske opgraderingsmuligheder.

Læs mere ›

Københavns Lufthavn anvendte en bred vifte af IT-systemer til at understøtte deres HR-processer i den årlige HR-cyklus. Dette gjorde dem ude af stand til at køre en headcount rapport med deres HR-processer udført på mange måder på tværs af v..

Læs mere ›

I alle JYSK-butikker verden over bruger medarbejderne JYSK HR Portal, og løsningen var ved at være gammel.

Læs mere ›

2BM har for Banedanmark implementeret en GPS-sporingsløsning, som udstyrede alle servicevogne og rullende materiel med hardware, der indeholder GPS-modtagere og mobil datakommunikation (GSM).

Læs mere ›

Banedanmark er en innovativ virksomhed, der hele tiden arbejder på at forbedre sine processer. Baneservice ønskede sig en ny, mobil løsning, der kan forbedre datakvaliteten, reducere forbruget af papir, tilbyde nemmere adgang til opdaterede data, ..

Læs mere ›

Folk har vænnet sig til hastigheden og enkeltheden i forbrugerapps, så erhvervsbrugere forventer det samme af forretningssoftware. Desuden gør mobil teknologi som telefoners kameraer og sensorer det muligt for virksomheder at effektivisere process..

Læs mere ›

Servicering af tog er en udfordrende opgave, som udføres af faglærte, selvledende serviceteknikere. Tit er togene kun på serviceværkstedet i en halv time, før der er brug for dem andre steder. Toge er lange, og det tager tid at gå fra den ene e..

Læs mere ›

For at fastholde sin førende position i et meget omskifteligt og konkurrencepræget marked bruger POST Danmark komplekse IT-værktøjer. De skal hjælpe med at understøtte forretningsprocesserne og sikre en altid tilstrækkelig IT-infrastruktur.

Læs mere ›

Ørsted blev skabt i 2006 gennem fusionen af seks større danske virksomheder: DONG, Elsam, Energi E2, Nesa, Københavns Energi og Frederiksberg Forsyning.

Det resulterede i et komplekst proces- og systemlandskab, som Ørsted var i gang med at str..

Læs mere ›
Share This