SAGER LØST AF 2BM

Case: Support og indlæring

Case: Support og indlæring

I foråret 2013 hentede Arla alle deres IT-processer tilbage, så de foregik inhouse. Dette gjorde de for at optimere deres processer og opnå bedre dynamik og kontrol.

læs mere
Case: Implementering af Fiori

Case: Implementering af Fiori

En stor medicinalvirksomhed stod overfor et problem og ønskede sig en brugerflade, der var mobil og intuitiv for at imødegå forventningerne fra enhver nulevende IT-bruger.

læs mere
Case: SAP er ikke kun til de store

Case: SAP er ikke kun til de store

Læs om, hvordan vores kunde Betech har kunne udvide og understøtte forretnings- udviklingen med SAP i mere end et årti. Ved sammenlægningen med søster- selskabet blev SAP løsningen udvidet.

læs mere
Case: Hosting af ’on-premise’ SAP

Case: Hosting af ’on-premise’ SAP

KONEs udfordringer ved at flytte deres SAP HCM løsning i skyen blev løst ved en hosting-løsning hos 2BM. Dette sikrede KONE flere besparelser, idet de undgik at skulle finde og indkøbe et nyt lønsystem.

læs mere
Case: Outsourcing af lønadm.

Case: Outsourcing af lønadm.

2BM’s ydelser til kunden omfatter bl.a. personale administration, styring af organisationsstruktur, håndtering af løninput, afvikling af lønbehandlingen, rapportering til SKAT o.m.m.

læs mere
Case: Nyt lønningssystem i SAP

Case: Nyt lønningssystem i SAP

Kundens eksisterende lønningssystem løb tør for support i Danmark på grund af manglende tekniske opgraderings- muligheder – derfor implementerede 2BM en integreret SAP Payroll-løsning.

læs mere
Case: SuccessFactors Big Suite

Case: SuccessFactors Big Suite

CPH anvendte en bred vifte af IT-systemer til at understøtte HR-processer i den årlige HR-cyklus. Det gjorde dem ude af stand til at køre headcount rapport med HR-processer udført på forskellige måder.

læs mere
Case: Upgrade af SAP Portal

Case: Upgrade af SAP Portal

I alle JYSK-butikker verden over bruges JYSK HR Portal og løsningen var forældet. 2BM fik implementeret en komplet HR Renewal-løsning, som har erstattet JYSKs aldrende SAP Portal-løsning.

læs mere
Case: GPS Tracking & Logbook

Case: GPS Tracking & Logbook

2BM har for Banedanmark implementeret en GPS-sporingsløsning, som udstyrede alle servicevogne med GPS-modtagere og mobil datakommunikation, som giver et præcist og altid opdateret datasæt.

læs mere
Case: 2BM Mobile Work Order

Case: 2BM Mobile Work Order

Baneservice ønskede sig en ny, mobil løsning, der bl.a. ville forbedre datakvaliteten, tilbyde nemmere adgang til opdaterede data og ikke mindst forbedre hverdagen for de mange teknikere.

læs mere
Case: SAP Fiori

Case: SAP Fiori

SAP har for nylig lanceret flere nye UI-teknologier, heriblandt Fiori og skærm-personaer, for at give erhvervsbrugeren en bedre oplevelse. Med Grundfos lavede 2BM en POC af syv SAP Travel & SD-apps.

læs mere
Case: Mobil Service

Case: Mobil Service

Servicering af tog er en udfordrende opgave. DSB ville gerne af med deres papirbaserede serviceringsproces og begrænse antallet af overflødige trin samt frigøre mere tid til serviceopgaver.

læs mere
Case: Fusion af lønsystemer

Case: Fusion af lønsystemer

Fusionen i skabelsen af Ørsted resulterede i et komplekst proces- og systemlandskab. En del af effektiviseringsprojektet var at sikre, at alle medarbejdere kan styres via den samme fælles SAP HCM-løsning.

læs mere
Call Now Button35 55 55 75