facebook-img

SAGER LØST AF 2BM

Outsourcing af lønadministration

Outsourcing af lønadministration

2BM’s ydelser til kunden omfatter personale administration, styring af organisationsstruktur, håndtering af alle løninput, afvikling af selve lønbehandlingen, rapportering til SKAT og andre danske myndigheder, rapportering til finansafdelingen og meget mere.

læs mere
SAP GDPR hos Royal Unibrew

SAP GDPR hos Royal Unibrew

Royal Unibrew havde behov for bistand til at strukturere deres praktiske implementering af projektet til forberedelse af GDPR forordningens ikrafttræden, herunder politikker, procedure samt analyse af de tekniske og organisatoriske foranstaltninger for SAP.

læs mere
Implementering af nyt lønsystem

Implementering af nyt lønsystem

Kundens eksisterende lønningssystem løb tør for support i Danmark på grund af manglende tekniske opgraderingsmuligheder – derfor implementerede 2BM en integreret SAP Payroll-løsning (KMD Nettoløn).

læs mere
CPH – SuccessFactors Big Suite Implementering

CPH – SuccessFactors Big Suite Implementering

Københavns Lufthavn anvendte en bred vifte af IT-systemer til at understøtte deres HR-processer i den årlige HR-cyklus. Dette gjorde dem ude af stand til at køre en headcount rapport med deres HR-processer udført på mange måder på tværs af virksomheden.

læs mere
Banedanmark – VH-Order

Banedanmark – VH-Order

Banedanmark er en innovativ virksomhed, der hele tiden arbejder på at forbedre sine processer. Baneservice ønskede sig en ny, mobil løsning, der kan forbedre datakvaliteten, reducere forbruget af papir, tilbyde nemmere adgang til opdaterede data, reducere rejsetid samt forbedre hverdagen for de mange teknikere, der arbejder med at vedligeholde og forbedre de danske jernbaner.

læs mere
Grundfos – SAP Fiori

Grundfos – SAP Fiori

SAP har for nylig lanceret flere nye UI-teknologier, heriblandt Fiori og skærm-personaer, for at give erhvervsbrugeren en bedre oplevelse. Men hvordan tager en virksomhed de nye teknologier i brug, og hvilken teknologi skal de vælge? Med mere end 300 Fiori-apps kan det være en udfordring at finde ud af, hvor man skal starte.

læs mere
DSB – Mobil Service

DSB – Mobil Service

Servicering af tog er en udfordrende opgave, som udføres af faglærte, selvledende serviceteknikere. Tit er togene kun på serviceværkstedet i en halv time, før der er brug for dem andre steder. Toge er lange, og det tager tid at gå fra den ene ende til den anden, og serviceringen er styret af strenge sikkerhedsregler. DSB ville gerne af med deres papirbaserede serviceringsproces og give deres medarbejdere:

læs mere
PostNord – SAP HR & Payroll

PostNord – SAP HR & Payroll

For at fastholde sin førende position i et meget omskifteligt og konkurrencepræget marked bruger PostNord komplekse IT-værktøjer. De skal hjælpe med at understøtte forretningsprocesserne og sikre en altid tilstrækkelig IT-infrastruktur.

læs mere
Ørsted – Fusion af lønsystemer

Ørsted – Fusion af lønsystemer

Ørsted blev skabt i 2006 gennem fusionen af seks større danske virksomheder: DONG, Elsam, Energi E2, Nesa, Københavns Energi og Frederiksberg Forsyning.

Det resulterede i et komplekst proces- og systemlandskab, som Ørsted var i gang med at strømline. En naturlig del af dette effektiviserings- og forbedringsprojekt var at sikre, at alle medarbejdere kan styres via den samme fælles SAP HCM-løsning; herunder udbetaling af løn, som førhen blev håndteret i fire forskellige systemer, hvoraf det ene ikke var SAP-baseret.

læs mere
Share This
Call Now Button35 55 55 75