SAP er ikke kun for de store hos Betech
Læs om, hvordan vores kunde har kunnet understøtte forretningsudviklingen med SAP i mere end et årti.
KONE – Hosting af ’on-premise’ SAP system hos 2BM
KONEs udfordringer ved at flytte deres SAP HCM løsning i skyen blev løst ved en hosting-løsning hos 2BM. Dette sikrede KONE flere besparelser.
Outsourcing af lønadministration
2BM’s ydelser til kunden omfatter personale administration, styring af organisationsstruktur, håndtering af alle løninput, afvikling af selve lønbehandlingen, rapportering til SKAT og andre danske myndigheder, rapportering til finansafdelingen og meget mere.
SAP GDPR hos Royal Unibrew
Royal Unibrew havde behov for bistand til at strukturere deres praktiske implementering af projektet til forberedelse af GDPR forordningens ikrafttræden, herunder politikker, procedure samt analyse af de tekniske og organisatoriske foranstaltninger for SAP.
Implementering af nyt lønsystem
Kundens eksisterende lønningssystem løb tør for support i Danmark på grund af manglende tekniske opgraderingsmuligheder – derfor implementerede 2BM en integreret SAP Payroll-løsning (KMD Nettoløn).
CPH – SuccessFactors Big Suite Implementering
Københavns Lufthavn anvendte en bred vifte af IT-systemer til at understøtte deres HR-processer i den årlige HR-cyklus. Dette gjorde dem ude af stand til at køre en headcount rapport med deres HR-processer udført på mange måder på tværs af virksomheden.
Jysk – Opgradering af global SAP Portal UI til ny UX
I alle JYSK-butikker verden over bruger medarbejderne JYSK HR Portal, og løsningen var ved at være gammel.
Banedanmark – GPS Tracking & Intelligent Logbook
2BM har for Banedanmark implementeret en GPS-sporingsløsning, som udstyrede alle servicevogne og rullende materiel med hardware, der indeholder GPS-modtagere og mobil datakommunikation (GSM).
Banedanmark – VH-Order
Banedanmark er en innovativ virksomhed, der hele tiden arbejder på at forbedre sine processer. Baneservice ønskede sig en ny, mobil løsning, der kan forbedre datakvaliteten, reducere forbruget af papir, tilbyde nemmere adgang til opdaterede data, reducere rejsetid samt forbedre hverdagen for de mange teknikere, der arbejder med at vedligeholde og forbedre de danske jernbaner.
Grundfos – SAP Fiori
SAP har for nylig lanceret flere nye UI-teknologier, heriblandt Fiori og skærm-personaer, for at give erhvervsbrugeren en bedre oplevelse. Men hvordan tager en virksomhed de nye teknologier i brug, og hvilken teknologi skal de vælge? Med mere end 300 Fiori-apps kan det være en udfordring at finde ud af, hvor man skal starte.
DSB – Mobil Service
Servicering af tog er en udfordrende opgave, som udføres af faglærte, selvledende serviceteknikere. Tit er togene kun på serviceværkstedet i en halv time, før der er brug for dem andre steder. Toge er lange, og det tager tid at gå fra den ene ende til den anden, og serviceringen er styret af strenge sikkerhedsregler. DSB ville gerne af med deres papirbaserede serviceringsproces og give deres medarbejdere:
PostNord – SAP HR & Payroll
For at fastholde sin førende position i et meget omskifteligt og konkurrencepræget marked bruger PostNord komplekse IT-værktøjer. De skal hjælpe med at understøtte forretningsprocesserne og sikre en altid tilstrækkelig IT-infrastruktur.
Ørsted – Fusion af lønsystemer
Ørsted blev skabt i 2006 gennem fusionen af seks større danske virksomheder: DONG, Elsam, Energi E2, Nesa, Københavns Energi og Frederiksberg Forsyning.
Det resulterede i et komplekst proces- og systemlandskab, som Ørsted var i gang med at strømline. En naturlig del af dette effektiviserings- og forbedringsprojekt var at sikre, at alle medarbejdere kan styres via den samme fælles SAP HCM-løsning; herunder udbetaling af løn, som førhen blev håndteret i fire forskellige systemer, hvoraf det ene ikke var SAP-baseret.