Om DSB
DSB er en uafhængig, offentlig virksomhed ejet af Transportministeriet, som transporterer mere end 195 millioner passagerer hvert år. Koncernen DSB har en årlig omsætning på cirka 10 milliarder kroner.
Udfordringen
Servicering af tog er en udfordrende opgave, som udføres af faglærte, selvledende serviceteknikere. Tit er togene kun på serviceværkstedet i en halv time, før der er brug for dem andre steder. Toge er lange, og det tager tid at gå fra den ene ende til den anden, og serviceringen er styret af strenge sikkerhedsregler. DSB ville gerne af med deres papirbaserede serviceringsproces og give deres medarbejdere:
- En bedre måde at administrere tid på
- Den nyeste information lige ved hånden
- Hurtig adgang til opdaterede arbejds- og serviceinstruktioner og teknisk dokumentation.
Alle de ovenfor nævnte ting ville begrænse antallet af overflødige trin og frigøre mere tid til at udføre serviceopgaver. Løsningen skulle kunne integreres med SAP PM, være på dansk og tilpasset DSB’s serviceprocesser.

Løsningen
SAP Work Manager giver serviceteknikerne de nødvendige værktøjer, så de effektivt kan inspicere, servicere og reparere materiellet. 2BM hjalp DSB med at implementere og tilpasse standardløsningen, så den opfylder DSB’s behov.

Bedre og hurtigere servicering af tog
Hurtig og nøjagtig data-feedback og øget datakvalitet
Reduktion af ukorrekte data qua færre manuelle processer og indtastninger.
Standardløsning
Download
2BM Case – DSB: Mobile service
Tak for din interesse på vores case. Udfyld venligst nedenstående og få straks adgang.
Går din virksomhed med overvejelser omkring nyt ERP-system, så burde du interessere dig for SAP S/4HANA og særligt løsningen fra 2BM til små og mellemstore produktionsvirksomheder

Ønsker du at vide mere om netop dette projekt, eller hvordan vi kan hjælpe din virksomhed?
Kontakt os i dag!
Giv os et kald på 35 55 55 75 eller send os en besked