Kontraktgenerator

Opret medarbejderdokumenter hurtigt og nemt!

Spar tid på dokumenthåndtering

Integration med masterdata

i

Overhold lovgivningen

N

Eliminér fejl

Når HR-organisationen kommunikerer med medarbejderne om ansættelseskontrakter og andre betydningsfulde dokumenter, er det vigtigt, at processen er effektiv og dokumenterne uden fejl.

 Med 2BM’s Kontraktgenerator kan du prædefinere kontrakter og processer med workflows. Det er et brugervenligt værktøj, som strømliner processen mellem de involverede parter og automatiserer data. Resultatet er lavere tidsforbrug og korrekte kontrakter.

 Kontraktgeneratoren er den nemmeste måde at oprette og/eller automatisk generere officielle medarbejderdokumenter på.

Fleksibel oprettelse & vedligehold af medarbejderdokumenter

  • Frigør mellem 25-35% af den tid, du bruger på håndtering af medarbejderdokumenter
  • Øg effektiviteten og medarbejdertilfredsheden
  • Skab en fejlfri proces, når du opretter medarbejderdokumenter
  • Overhold lovkrav
  • Ubegrænset sprog-support
  • Let at bruge, let at lære, let at integrere.

De vigtigste fordele

  • Opret og vedligehold nemt skabeloner– f.eks.: kontrakter, bonusbreve, etc.
  • Tilføj SAP-data – f.eks.: navn, adresse, arbejdssted, arbejdsplan, etc.
  • Dokumenter opbevares i Digital Personnel File (DPF)
  • Hav ét sted til håndtering af kontraktændringer med minimal vedligehold
  • Glæd dig over et system med en flad indlæringskurve og et intuitivt interface
  • Opret automatisk medarbejderdokumenter med få klik
  • Tilpasningsklart design.

Related cases

 

Jysk – Opgradering af global SAP Portal UI til ny UX

I alle JYSK-butikker verden over bruger medarbejderne JYSK HR Portal, og løsningen var ved at være gammel.

CPH – SuccessFactors Big Suite Implementering

Københavns Lufthavn anvendte en bred vifte af IT-systemer til at understøtte deres HR-processer i den årlige HR-cyklus. Dette gjorde dem ude af stand til at køre en headcount rapport med deres HR-processer udført på mange måder på tværs af virksomheden.

KONE – Hosting af ’on-premise’ SAP system hos 2BM

KONEs udfordringer ved at flytte deres SAP HCM løsning i skyen blev løst ved en hosting-løsning hos 2BM. Dette sikrede KONE flere besparelser.

Implementering af nyt lønsystem

Det eksisterende lønningssystem løb tør for support til LEO Pharma i Danmark på grund af manglende tekniske opgraderingsmuligheder.

Dong Energy – Fusion af lønsystemer

Ørsted blev skabt i 2006 gennem fusionen af seks større danske virksomheder: DONG, Elsam, Energi E2, Nesa, Københavns Energi og Frederiksberg Forsyning.

Det resulterede i et komplekst proces- og systemlandskab, som Ørsted var i gang med at strømline. En naturlig del af dette effektiviserings- og forbedringsprojekt var at sikre, at alle medarbejdere kan styres via den samme fælles SAP HCM-løsning; herunder udbetaling af løn, som førhen blev håndteret i fire forskellige systemer, hvoraf det ene ikke var SAP-baseret.

Grundfos – SAP Fiori

Folk har vænnet sig til hastigheden og enkeltheden i forbrugerapps, så erhvervsbrugere forventer det samme af forretningssoftware. Desuden gør mobil teknologi som telefoners kameraer og sensorer det muligt for virksomheder at effektivisere processer. Traditionelt er SAP kun blevet brugt på PC, og dets ”retro” interface har længe været genstand for hektisk debat. SAP har for nylig lanceret flere nye UI-teknologier, heriblandt Fiori og skærm-personaer, for at give erhvervsbrugeren en bedre oplevelse. Men hvordan tager en virksomhed de nye teknologier i brug, og hvilken teknologi skal de vælge? Med mere end 300 Fiori-apps kan det være en udfordring at finde ud af, hvor man skal starte.

Post Danmark – SAP HR & Payroll

For at fastholde sin førende position i et meget omskifteligt og konkurrencepræget marked bruger POST Danmark komplekse IT-værktøjer. De skal hjælpe med at understøtte forretningsprocesserne og sikre en altid tilstrækkelig IT-infrastruktur.

Related blogs

 

Forstå Design Thinking og hvordan det kan skabe værdi for dig

Design Thinking er ved at blive et slagord, og virksomheder i forskellige brancher har eller er begyndt at inkorporere metoden i deres forretning.

Der er gået seks år siden SAP købte SuccessFactors – lad os evaluere … igen

Der er gået seks år siden SAP købte SuccessFactors – så hvad er der sket siden da? Først og fremmest er jeg gået fra at arbejde med on-premise til at arbejde med SuccessFactors, og jeg vil gøre mit bedste for at give en objektiv sammenligning og beskrivelse af nogle af SuccessFactors’ fordele og ulemper set med mine øjne.

Hvorfor jeg ville ansætte min mor

Det har været akavet. Det har været pinligt. Og måske skulle jeg ikke have gjort det. Men det har været mig magtpåliggende at forsøge at overbevise ledelsen de steder, jeg har arbejdet, om at ansætte min mor. Jeg er sikker på, at du kan forestille dig ledelsens reaktioner, der gik fra et løftet øjenbryn til et udtryk, der sagde: ”manden er kugleskør”.

Related events

 

Den nye ferielov – uden sved på panden

2BM & KMD inviterer til temadag om den nye ferielov. Her vil vi i samarbejde med Lundgrens bl.a. fortælle dig, hvordan den nye ferielov adskiller sig fra den gamle.

Related products

 

Copenhagen

Livjægergade 17

2100 København Ø

T: +45 35 55 55 75

M: info@2bm.com

MAP

CONTACT FORM

Aarhus

INCUBA / Åbogade 15

8200 Aarhus N

T: +45 3555 5575

M: info@2bm.com

MAP

CONTACT FORM

Malmö

Jungmansgaten 12

211 19 Malmö

T: +46 (0) 70-550 49 13

M: info@2bm.com

MAP

CONTACT FORM

Share This