
Kontraktgenerator
Opret medarbejderdokumenter hurtigt og nemt!
Spar tid på dokumenthåndtering
Integration med masterdata
Overhold lovgivningen
Eliminér fejl
Når HR-organisationen kommunikerer med medarbejderne om ansættelseskontrakter og andre betydningsfulde dokumenter, er det vigtigt, at processen er effektiv og dokumenterne uden fejl.
Med 2BM’s Kontraktgenerator kan du prædefinere kontrakter og processer med workflows. Det er et brugervenligt værktøj, som strømliner processen mellem de involverede parter og automatiserer data. Resultatet er lavere tidsforbrug og korrekte kontrakter.
Kontraktgeneratoren er den nemmeste måde at oprette og/eller automatisk generere officielle medarbejderdokumenter på.

Fleksibel oprettelse & vedligehold af medarbejderdokumenter
- Frigør mellem 25-35% af den tid, du bruger på håndtering af medarbejderdokumenter
- Øg effektiviteten og medarbejdertilfredsheden
- Skab en fejlfri proces, når du opretter medarbejderdokumenter
- Overhold lovkrav
- Ubegrænset sprog-support
- Let at bruge, let at lære, let at integrere.
De vigtigste fordele
- Opret og vedligehold nemt skabeloner– f.eks.: kontrakter, bonusbreve, etc.
- Tilføj SAP-data – f.eks.: navn, adresse, arbejdssted, arbejdsplan, etc.
- Dokumenter opbevares i Digital Personnel File (DPF)
- Hav ét sted til håndtering af kontraktændringer med minimal vedligehold
- Glæd dig over et system med en flad indlæringskurve og et intuitivt interface
- Opret automatisk medarbejderdokumenter med få klik
- Tilpasningsklart design.

Ønsker du at vide mere om netop dette produkt, eller hvordan vi kan hjælpe din virksomhed?
Kontakt os i dag!
Giv os et kald på 35 55 55 75 eller send os en besked