Vision & Mission
FREMTIDEN. I DAG Hos 2BM bringer vi dig tættere på de rigtige beslutninger ved hjælp af de rigtige it-løsninger. Vi giver dig fremtiden – allerede i dag.
VISION Vores vision er at være førende inden for udviklingen af fremtidens arbejdsplads og -processer. Vi ønsker at introducere morgendagens løsninger og teknologier for nutidens arbejdsstyrke og dermed være med til at udvikle måden, du driver forretning på.
MISSION Hos 2BM har vores mission altid været den samme: Vi vil effektivisere måden, vores kunder driver forretning på. I praksis betyder det, at vi med vores projekter og opgaver sætter strøm til THE FUTURE@WORK, der handler om at skabe fremtidens arbejdsplads i bred forstand ved bl.a. at hjælpe dig til at afdække det potentiale, du endnu ikke udnytter.
organisation
Vi sætter strøm til fremtidens arbejdsplads, som er i konstant bevægelse og derfor har brug for lige dele innovative værktøjer og brugbare løsninger. Motoren bag 2BM er THE FUTURE@WORK:
THE FUTURE@WORK Vi optimerer din forretning, skaber større arbejdsglæde og innoverer måden, du driver forretning og tænker it på. Vi skaber THE FUTURE@WORK.
Vores måde at optimere din organisation, skabe større arbejdsglæde og samtidig innovere måden, du driver forretning og tænker it på.
THE FUTURE@WORK Introduktionen af THE FUTURE@WORK er introduktionen af en sund og god forretning. Samtidig er introduktionen af 2BM introduktionen af godt selskab. Når du inviterer os inden for døren, kan du være sikker på at møde et specialistteam, der har fuldt fokus på din forretning og dens udfordringer – og som samtidig er sympatiske mennesker, der er inspirerende at være sammen med.
STOR OG RESSOURCESTÆRK. LILLE OG FLEKSIBEL Som organisation er vi store nok til at levere de komplekse løsninger. Samtidig er vi små nok til at være fleksible og agile. Vi har med andre ord både størrelsen og kompetencerne til at tilbyde den styrke og fleksibilitet, der kræves af de største selskaber og organisationer med komplekse behov – samtidig med at vores specialister forstår at fokusere lige så målrettet på at understøtte også mindre og mellemstore virksomheder med mærkbar og målbar værdiskabelse gennem it og teknologi.
NÆRHED OG NÆRVÆR 2BM handler om nærvær og nærhed i relationer og langsigtede kundeforhold. Når vi siger, at vi sætter kunderne i centrum, er det ikke bare ord. Det er noget, vi mener – og noget, vi omsætter i handling. Vi består af en lang række individualister og specialister, som hver især brænder for det, de gør, og som alle vurderes separat på deres præstationer. Til gengæld er det summen af teamets præstation, der er det væsentlige, og som gør den afgørende forskel for kunderne.
Så det er mere end ord: Det er virkelighed, når vi fortæller, at vi laver løsninger sammen med vores kunder – ikke bare tekniske implementeringer. Ligesom det også er virkelighed, når vi siger, at vi er, hvor kunderne er – både i forhold til nærhed og nærvær i vores fælles relation.
specialisterne
SPECIALISTER FØR GENERALISTER Hos 2BM startede vi som specialister – og vi er stadig specialister. Vi er forblevet tro mod vores oprindelige fokusområder og har udvidet vores produkt- og løsningsportefølje – uden på noget tidspunkt at gå på kompromis med højeste kvalitet i leverancen, fordi vi stadig er – og altid vil være – et specialisthus og et hus af specialister. Også i dag, hvor vi samtidig er generalister, fordi vi er i stand til at levere den fulde it-løsningspalet og dermed understøtte samtlige hjørner af din forretning.
PLADS TIL PERSONLIGHED Historien om 2BM er skabt af kød og blod. Af konsulenter og specialister, som hver eneste dag bidrager med deres særlige kompetencer for at gøre vores virksomhed til noget specielt – ikke bare for os selv, men også for vores kunder. Styrken skal derfor ikke findes alene i vores mange talenter, men i lysten blandt disse talenter til at løfte i flok og udføre opgaver sammen. Det er samspillet og samarbejdet – med hinanden og vores kunder – der gør 2BM til et professionelt miljø med plads til personlighed.
FAGLIGHED OG PASSION Kombinationen af et højt fagligt niveau og en brændende passion for at skabe fremtidens arbejdsplads sætter os i stand til at både at tage ansvar for store projektporteføljer og mindre spidskompetence-opgaver, hvor vi leverer f.eks. projektledere, specialister og løsningsarkitekter.
Vi gør meget ud af at ansætte de bedste – eller dem, der har en klar og stærk ambition om at ville være det. Der er tale om specialister, som kender din branche og industri indefra, og som kender kravene til både velfungerende it-løsninger og velfungerende arbejdsprocesser. Kort sagt: Vi ved hvad vi taler om. Men endnu vigtigere: Vi ved, hvad du taler om.
MANAGEMENT
HØJESTE KVALITET I LEVERANCEN
Hele 2BMs organisation og adfærd er dedikeret til at bidrage med den højeste kvalitet i leverancen. Vores motor er din fremtidige succes.












Kristina Zeemann
Senior Director of Public Sector, Sourcing, and Compliance




BESTYRELSE
AMBITION, ANSVAR OG EJERSKAB Hos 2BM tager vi ansvar og forpligter vi os i forhold til vores kunder og hinanden fordi vi har en proaktiv, ærlig og ambitiøs tilgang til vores arbejde – og til dig.
BESTYRELSE Når vores kunder står stærkt i et øget konkurrencemarked, står vi stærkt. For os handler det derfor om at have styr på kerneforretningen og samtidig have overskud til at arbejde parallelt med at analysere, innovere og gennemføre den type forandringer, der kontinuerligt skal holde 2BM på forkant med den teknologiske udvikling, markedssituationen og vores kunders virkelighed.


Khalil Hodaibi
Bestyrelsesformand


Vincent Simioni
Bestyrelsesmedlem


Lars Bork Dylander
Bestyrelsesmedlem
PARTNERShips
STYRKEN VED PARTNERSKAB Vi giver kun vores kunder det bedste. Derfor samarbejder vi kun med de bedste.
PARTNERSKABER, DER HOLDER HELE VEJEN Vores løsninger og håndværk skal holde hele vejen. Det samme skal vores professionelle partnerskaber. Vi samarbejder udelukkende med virksomheder, der evner at levere på baggrund af en høj integritet og en professionel tilgang til alle opgaver og projekter – uanset størrelse.
Sammen med vores partnere transformerer vi kundeforhold til langvarige og tætte relationer, fordi vi opnår succes gennem et fællesskab, der rækker udover vores egne rækker og direkte ind i kernen af vores kunders organisationer.















