OrgPublisher

Automatisk organisatorisk kortlægning og medarbejderrapportering perfektioneret

 

 

Strømlinet organisatorisk planlægning

Lav effektive forretningsbeslutninger

Forbedret dataintegritet

Bedre synlighed

Driv informerede forretningsbeslutninger med intuitive organisationsdiagrammer og dynamisk rapportering med Aquires OrgPublisher gennem 2BM. Saml alle dine HR-data, uanset kilden, for at indsamle og vise indholdsrige data om arbejdsstyrken/medarbejderne. OrgPublisher giver dig up-to-date organisatoriske diagrammer og arbejdsstyrke/medarbejderrapporter. Det accepterer nemt data fra alle systemer (Oracle, Peoplesoft, SAP, rapporter mv.), som vises i et sammenhængende overblik og leverer præbyggede rapporter med god synlighed i de oplysninger, du har brug for til at lykkes.

Workforce reports in OrgPublisher

Arbejdsstyrke/Medarbejderrapporter og indholdsrige organisatoriske diagrammer

  • Forskellige diagrammer og grafer til visualisering af hierarkier og positionsstyring
  • Adgang til nøgletal om medarbejderstaben, fraværsrater, åbne positioner mv.
  • Administrer dit kontrolpanel med værdifulde daglige arbejdsstyringsanalyser
  • Opret nemt rapporter, der kan eksporteres i flere formater for nem distribution (.pdf, .ppt, .xlsx)

Hvad-hvis scenarier og succession planlægning

  • Analyser potentielle arbejdsstyrke/medarbejder ændringer gennem hvad-hvis scenarieplanlægning
  • Visualiser talentdata, sammenlign top performers og opret successionsplanlægning
  • Lav informerede forretningsbeslutninger og planlæg din arbejdsstyrke/medarbejdergruppe med en brugervenlig grænseflade

 

Workforce user interface

Oplev OrgPublisher i dag!

Lad 2BM afholde en prøveversion for dig og vi hjælper dig med at bygge de organisationsdiagrammer, du har brug for, uden hjælp fra din IT-afdeling.

Giv os et opkald på 35 55 55 75 eller send os en besked

11 + 9 =

Relaterede cases

CPH – SuccessFactors Big Suite Implementering

Københavns Lufthavn anvendte en bred vifte af IT-systemer til at understøtte deres HR-processer i den årlige HR-cyklus. Dette gjorde dem ude af stand til at køre en headcount rapport med deres HR-processer udført på mange måder på tværs af virksomheden.

Implementering af nyt lønsystem

Kundens eksisterende lønningssystem løb tør for support i Danmark på grund af manglende tekniske opgraderingsmuligheder – derfor implementerede 2BM en integreret SAP Payroll-løsning (KMD Nettoløn).

KONE – Hosting af ’on-premise’ SAP system hos 2BM

KONEs udfordringer ved at flytte deres SAP HCM løsning i skyen blev løst ved en hosting-løsning hos 2BM. Dette sikrede KONE flere besparelser.

Jysk – Opgradering af global SAP Portal UI til ny UX

I alle JYSK-butikker verden over bruger medarbejderne JYSK HR Portal, og løsningen var ved at være gammel.

Dong Energy – Fusion af lønsystemer

Ørsted blev skabt i 2006 gennem fusionen af seks større danske virksomheder: DONG, Elsam, Energi E2, Nesa, Københavns Energi og Frederiksberg Forsyning.

Det resulterede i et komplekst proces- og systemlandskab, som Ørsted var i gang med at strømline. En naturlig del af dette effektiviserings- og forbedringsprojekt var at sikre, at alle medarbejdere kan styres via den samme fælles SAP HCM-løsning; herunder udbetaling af løn, som førhen blev håndteret i fire forskellige systemer, hvoraf det ene ikke var SAP-baseret.

Post Danmark – SAP HR & Payroll

For at fastholde sin førende position i et meget omskifteligt og konkurrencepræget marked bruger POST Danmark komplekse IT-værktøjer. De skal hjælpe med at understøtte forretningsprocesserne og sikre en altid tilstrækkelig IT-infrastruktur.

Grundfos – SAP Fiori

Folk har vænnet sig til hastigheden og enkeltheden i forbrugerapps, så erhvervsbrugere forventer det samme af forretningssoftware. Desuden gør mobil teknologi som telefoners kameraer og sensorer det muligt for virksomheder at effektivisere processer. Traditionelt er SAP kun blevet brugt på PC, og dets ”retro” interface har længe været genstand for hektisk debat. SAP har for nylig lanceret flere nye UI-teknologier, heriblandt Fiori og skærm-personaer, for at give erhvervsbrugeren en bedre oplevelse. Men hvordan tager en virksomhed de nye teknologier i brug, og hvilken teknologi skal de vælge? Med mere end 300 Fiori-apps kan det være en udfordring at finde ud af, hvor man skal starte.

Relaterede blogs

Der er gået seks år siden SAP købte SuccessFactors – lad os evaluere … igen

Der er gået seks år siden SAP købte SuccessFactors – så hvad er der sket siden da? Først og fremmest er jeg gået fra at arbejde med on-premise til at arbejde med SuccessFactors, og jeg vil gøre mit bedste for at give en objektiv sammenligning og beskrivelse af nogle af SuccessFactors’ fordele og ulemper set med mine øjne.

Hvorfor jeg ville ansætte min mor

Det har været akavet. Det har været pinligt. Og måske skulle jeg ikke have gjort det. Men det har været mig magtpåliggende at forsøge at overbevise ledelsen de steder, jeg har arbejdet, om at ansætte min mor. Jeg er sikker på, at du kan forestille dig ledelsens reaktioner, der gik fra et løftet øjenbryn til et udtryk, der sagde: ”manden er kugleskør”.

OPDATERET: No-deal Brexit

Virksomheder i EU der handler med Storbritannien, eller som er fysisk tilstede i Storbritannien, bør på nuværende tidspunkt have igangsat projekter, der sikrer, at deres ERP-system fortsat kan leve op til de ændrede legale krav, der møder dem den 31. oktober.

HCM er lagt i graven – sig velkommen til…HXM (Human Experience Management)

Dette var det helt centrale budskab på årets SuccessConnect i kasinoernes hjemby; Las Vegas. 200 af de allermest profilerede CEO’s verden over var blevet enige om at ”shareholder value no longer is the main objective”.

Forstå Design Thinking og hvordan det kan skabe værdi for dig

Design Thinking er ved at blive et slagord, og virksomheder i forskellige brancher har eller er begyndt at inkorporere metoden i deres forretning.

Hvad vi mistede undervejs

For en rum tid siden, talte jeg om vigtigheden af forandringsledelse i et IT-projekt. Den sædvanlige plade. Den sikre holdning. ”Vi skal hjælpe organisationen og medarbejdere igennem den forestående forandring og bla bla bla”. Hvem kan være uenig? Heldigvis én. Hvorfor skal vi egentlig det?

Hvordan dit valg af SuccessFactors partner hænger sammen med udbuddet af marmelade

Hvert kvartal kommer der en ny SuccessFactors release med mellem 200 og 300 nye features. For rigtigt mange kunder, kan dette virke overvældende, derfor lister vi her en række anbefalinger til, hvordan disse releases bedst håndteres.

Relaterede events

Den nye ferielov – uden sved på panden

2BM & KMD inviterer til temadag om den nye ferielov. Her vil vi i samarbejde med Lundgrens bl.a. fortælle dig, hvordan den nye ferielov adskiller sig fra den gamle.

Dialogmøde om den nye ferielov

Den nye ferielov - dialogmøde2BM og KMD inviterer til dialogmøde om den nye ferielov den 8. og 9. oktober 2019 i Aarhus og København.Vi glæder os...

Ny bestyrelsesformand til 2BM

En af de 100 vigtigste kvinder i Danmark blev den 23. april 2019 valgt som bestyrelsesformand hos SAP Konsulenthuset 2BM A/S: Caroline Søeborg Ahlefeldt, seriel iværksætter, CEO og bestyrelsesformand for Donkey Republic A/S og bestyrelsesmedlem hos Hartmanns A/S, Aarhus Universitet og Copenhagen Contemporary m.fl.

Relaterede produkter

Share This