SAP Ferielov apps

Apps til ny dansk ferielov i SAP

I forbindelse med overgangen til den nye ferielov og efter d. 1/9-2020, hvor den nye ferielov træder i kraft, så er der ekstra administration for medarbejdere og ledere i forbindelse med medarbejdernes anmodning om ferie og overførsel af ferie mellem ferieårene, samt ledernes godkendelse af samme.

For den enkelte virksomhed er der specifikke retningslinjer for, hvad virksomheden tilbyder medarbejderen, og hvordan det skal administreres i dagligdagen.

Fremadrettet er ferieadministrationen på mange måder som vi kender den i dag – dog er det lidt mere ”besværligt” at overskue hvilken ferie der er tilgængelig hvornår, da den ny ferielov bygger på ”samtidighedsferie”, ligesom det er forskelligt hvilke ordninger virksomhederne tilbyder medarbejdere i forbindelse med planlægning af ferien.

Det problem fjernes med brugen af 2BMs ferieapps, og gør det samtidig lettere for såvel medarbejdere som ledere – og ikke mindst lønkontoret – at overskue og administrere ferie.

De to apps er udviklet i samarbejde med vores SAP-kunder, og de vil tillade følgende muligheder:

✔ Overførsel af ferie – medarbejderens anmodning og lederens godkendelse

✔ Afholdelse af ferie – medarbejderens anmodning og lederens godkendelse

De to apps gør virksomhedens fremtidige administration overskuelig og nemt – og kan anvendes som ”løftestang” til at komme godt i gang med den nye ferielov.

Du kan læse mere om fordelene ved de to apps her – ligesom du kan bestille de to apps online via registreringsformular nedenfor.

Pris

Prisen for de 2 ferieapps afhænger af antal brugere og starter fra 5 kr. pr. bruger pr. måned.

Bestil de 2 ferie apps nedenfor.

Download

Bestilling af ferielov apps

Angiv dine oplysninger, og så vil vi kontakte dig med et godt tilbud på vores ferielov apps

Relaterede Cases

Case: SuccessFactors Big Suite

CPH anvendte en bred vifte af IT-systemer til at understøtte HR-processer i den årlige HR-cyklus. Det gjorde dem ude af stand til at køre headcount rapport med HR-processer udført på forskellige måder.

Case: Nyt lønningssystem i SAP

Kundens eksisterende lønningssystem løb tør for support i Danmark på grund af manglende tekniske opgraderings- muligheder – derfor implementerede 2BM en integreret SAP Payroll-løsning.

Case: Upgrade af SAP Portal

I alle JYSK-butikker verden over bruges JYSK HR Portal og løsningen var forældet. 2BM fik implementeret en komplet HR Renewal-løsning, som har erstattet JYSKs aldrende SAP Portal-løsning.

Relaterede Blogs

Hvad vi mistede undervejs

For en rum tid siden, talte jeg om vigtigheden af forandringsledelse i et IT-projekt. Den sædvanlige plade. Den sikre holdning. ”Vi skal hjælpe organisationen og medarbejdere igennem den forestående forandring og bla bla bla”. Hvem kan være uenig? Heldigvis én. Hvorfor skal vi egentlig det?

Hvordan dit valg af SuccessFactors partner hænger sammen med udbuddet af marmelade

Hvert kvartal kommer der en ny SuccessFactors release med mellem 200 og 300 nye features. For rigtigt mange kunder, kan dette virke overvældende, derfor lister vi her en række anbefalinger til, hvordan disse releases bedst håndteres.

Hvorfor jeg ville ansætte min mor

Det har været akavet. Det har været pinligt. Og måske skulle jeg ikke have gjort det. Men det har været mig magtpåliggende at forsøge at overbevise ledelsen de steder, jeg har arbejdet, om at ansætte min mor. Jeg er sikker på, at du kan forestille dig ledelsens reaktioner, der gik fra et løftet øjenbryn til et udtryk, der sagde: ”manden er kugleskør”.

HCM er lagt i graven – sig velkommen til…HXM (Human Experience Management)

Dette var det helt centrale budskab på årets SuccessConnect i kasinoernes hjemby; Las Vegas. 200 af de allermest profilerede CEO’s verden over var blevet enige om at ”shareholder value no longer is the main objective”.

Projektacceleratorer i SuccessFactors implementeringer

Læs mere om, hvordan du kan realisere det fulde potentiale ved en SuccessFactors implementering og undgå faldgruber.

Rekruttering i en ny tidsalder

Digitalisering og virtuelt arbejde. To elementer der er essentielle for os i disse tider. Hvordan bruger vi vores egne udviklede digitale kompetencer til effektivisering af arbejdsopgaver og processer?

Forstå Design Thinking og hvordan det kan skabe værdi for dig

Design Thinking er ved at blive et slagord, og virksomheder i forskellige brancher har eller er begyndt at inkorporere metoden i deres forretning.

Stroppetur for akademikere

Som mange andre af virksomhedens processer som indkøb, vedligeholdelse, lagerstyring osv. får onboarding bare ikke samme opmærksomhed. Men der er penge og prestige i, ikke alene at få en medarbejder produktiv så hurtigt som muligt, men også at få medarbejderen til at føle sig velkommen og ønsket. Med Onboarding 2.0 lukker SuccessFactors hullet mellem en succesfuld rekruttering og en forberedt opstart i organisationen.

Relaterede Events

Ingen resultater fundet

Siden du anmodede om kunne ikke findes. Prøv at præciser din søgning, eller brug navigationen ovenfor til at lokalisere indlægget.

Lignende produkter

  • S/4HANA The Big events

    Find ud af, hvorfor digitalisering ikke kan vente til i morgen. Se eller gense vores tidligere webinarer og tilmeld dig det sidste webinar i vores S/4HANA-trilogi.

  • SOA People køber 2BM

    SOA People køber det danske software- og SAP-konsulenthus 2BM. Med 2BM som en del af familien, opnår SOA People en strategisk platform for vækst i Norden. Opkøbet er på linje med SOA People’s mål om at blive en top 3 SAP software- og -serviceudbyder i Europa.

  • Digital Vækst 2021

    Vi gentager successen fra 2020 og inviterer til årets mest inspirerende konference om, hvordan vi sammen fører Danmark digitalt i det næste årti.

  • Er dit SAP-system indstillet til den nye bogføringslov?

    Den nye bogføringslov fokuserer på at understøtte en mere digital bogføring ved at fremme brugen af elektroniske værktøjer og processer.

  • Webinar – The Big How

    Gense vores webinar. Transforming businesses for the future. Vi gennemgår de fem vigtigste elementer man som organisation skal tage stilling til inden transitionen til S/4HANA.Du kan også få et indblik i, hvordan rejsen har været for en virksomhed, der allerede har taget skridtet ind i fremtiden med en S/4HANA implementering.

  • Cases

    Sager løst af 2BM

  • Hvordan dit valg af SuccessFactors partner hænger sammen med udbuddet af marmelade

    Hvert kvartal kommer der en ny SuccessFactors release med mellem 200 og 300 nye features. For rigtigt mange kunder, kan dette virke overvældende, derfor lister vi her en række anbefalinger til, hvordan disse releases bedst håndteres.

  • Der skal ungt IT-blod til, før virksomheder omfavner AI

    Der tegner sig en sammenhæng mellem virksomhedernes implementering af AI og rekruttering af unge IT-folk, mener SAP-huset 2BM. Begge dele går langsomt. AI-værktøjerne findes allerede, men berøringsangsten er udtalt, og der er hård kamp om de endnu få unge IT-folk, der mestrer de nye teknologier.

København

Livjægergade 17

2100 København Ø

T: +45 3555 5575

CVR-nr: 25627261

M: info@2bm.dk

KORT

KONTAKT OS

Aarhus

INCUBA / Åbogade 15

8200 Aarhus N

T: +45 3555 5575

CVR-nr: 25627261

M: info@2bm.dk

KORT

KONTAKT OS

Malmö

Jungmansgaten 12

211 19 Malmö

T: +45 3555 5575

CVR-nr: 25627261

M: info@2bm.dk

KORT

KONTAKT OS

Call Now Button35 55 55 75