Apps til ny dansk ferielov i SAP
I forbindelse med overgangen til den nye ferielov og efter d. 1/9-2020, hvor den nye ferielov træder i kraft, så er der ekstra administration for medarbejdere og ledere i forbindelse med medarbejdernes anmodning om ferie og overførsel af ferie mellem ferieårene, samt ledernes godkendelse af samme.
For den enkelte virksomhed er der specifikke retningslinjer for, hvad virksomheden tilbyder medarbejderen, og hvordan det skal administreres i dagligdagen.
Fremadrettet er ferieadministrationen på mange måder som vi kender den i dag – dog er det lidt mere ”besværligt” at overskue hvilken ferie der er tilgængelig hvornår, da den ny ferielov bygger på ”samtidighedsferie”, ligesom det er forskelligt hvilke ordninger virksomhederne tilbyder medarbejdere i forbindelse med planlægning af ferien.
Det problem fjernes med brugen af 2BMs ferieapps, og gør det samtidig lettere for såvel medarbejdere som ledere – og ikke mindst lønkontoret – at overskue og administrere ferie.
De to apps er udviklet i samarbejde med vores SAP-kunder, og de vil tillade følgende muligheder:
✔ Overførsel af ferie – medarbejderens anmodning og lederens godkendelse
✔ Afholdelse af ferie – medarbejderens anmodning og lederens godkendelse
De to apps gør virksomhedens fremtidige administration overskuelig og nemt – og kan anvendes som ”løftestang” til at komme godt i gang med den nye ferielov.
Du kan læse mere om fordelene ved de to apps her – ligesom du kan bestille de to apps online via registreringsformular nedenfor.
Pris
Prisen for de 2 ferieapps afhænger af antal brugere og starter fra 5 kr. pr. bruger pr. måned.
Bestil de 2 ferie apps nedenfor.
Download
Bestilling af ferielov apps
Angiv dine oplysninger, og så vil vi kontakte dig med et godt tilbud på vores ferielov apps