Vi tilbyder:
Et unikt koncept
Ekstraordinær service
Tværfagligt samarbejde
Certificerede Specialister
Vi tilbyder et team af certificerede SAP–specialister.
24/7/365
Benyt 2BMs helpdesk når som helst.
Partner Center of Expertise (PCOE)
Vi er SAP PCOE-certificeret partner.
Fleksibel, hurtig og dedikeret SAP Support & Service
At sikre vores kunders succes og tilfredshed er blandt vores vigtigste opgaver, og vi vil gå meget langt for at supportere og støtte dig og dem bedst muligt. Derfor har det også fra dag ét været afgørende for os at sikre en ensartet og effektiv support af høj kvalitet, der samtidig er fleksibel på den måde, at vi altid tilstræber at være til stede når som helst og hvor som helst, du har brug for os.
Udover at være et it- og konsulenthus, der dagligt arbejder målrettet på at sikre den højeste kvalitet i leverancen, har vi hos 2BM valgt også at have en dedikeret supportorganisation, der udelukkende arbejder for og med at servicere dig bedst muligt. Det er din garanti for, at du altid kan få målrettet support fra eksperter med indgående kendskab til din verden – og ikke udelukkende til teknikken og teknologien bag SAP og andre ERP–systemer.
Vi Supporterer Alt Indenfor



We supporterer alt indenfor SAP (f.eks. HR, KMD, Nettoløn, SD, Fi/CO, PP, MM, ABAP og basis, SuccessFactors (f.eks. G&P, EC, LMS) og 2BM Software (Mobile Work Order og Mobile Warehouse.
Partner Center of Expertise (PCOE) CERTIFICERET
Service Delivery Management
Alle kunder tildeles en Service Delivery Manager (SDM). Med en SDM har du ét kontaktpunkt, der sikrer dig en transparens kommunikationsvej. Din SDM er ansvarlig for alle aktiviteter og opgaver relateret til din supportkontrakt inklusive supportmedarbejderne.
For at opretholde den professionelle support, vi stræber efter, bidrager din SDM til et konstruktivt og effektivt, der afholdes med vores kunder månedligt, kvartalsvis eller halvårligt – afhængigt af dit behov.
2BM Helpdesk System
2BMs helpdesk–system kaldes Zendesk. 2BM har valgt Zendesk fordi det strømliner din support med tidsbesparende værktøjer såsom rapporter, triggers og automatiseringer.
Vores service hjælper dig med at bruge tiden på præcist det, der betyder mest – bedre kundeservice og mere meningsfulde samtaler. Din virksomheds individuelle Service Level Agreement (SLA) overvåges løbende, og du kan følge med i, hvordan dine supportsager løses. Dette kombineret med et komplet historisk datasammendrag samt ugentlige og månedlige statusrapporter og møder giver dig mulighed for at analysere, hvilke områder af din virksomhed der har mest brug for support.
Enkelhed, Hastighed og Brugervenlighed
Et vigtigt parameter for vores supportcenter er, at vi ønsker at understøtte en på alle måder lettere proces, så du kan fokusere mest muligt på din kerneforretning og lade os håndtere dine eventuelle tekniske problemstillinger og teknologiske udfordringer. Derfor giver vi dig mulighed for at indrapportere dine systemfejl direkte til vores supportcenter – bl.a. ved at dine medarbejdere kan sende emails om deres hændelser og fejl direkte til ServiceCenteret. Enkelt og hurtigt. Brugervenligt og effektivt.
Vores seneste rating
4.3 / 5.0
100+ Kunder
2BM Servicecenter Support Team
Vores team af certificerede specialister har ét fælles mål – at give den bedst mulige service og support til alle vores kunder.
2BM ServiceCenters vision er at hele tiden at forbedre, udvide og udvikle vores support ved at optimere processerne bag – både med internt og eksternt fokus.
2BM ServiceCenters support team motiveres til at bidrage til samarbejde og holdånd ud fra nogle fælles mål: “High Performance Team” opskrift
2BM Servicecenter Team
Katrine Meier
Head of ServiceCenter
Mads Eske Jessen
Partner & Principal Consultant
Martin Grud
Senior Konsulent
Kim Strømstad
Senior Konsulent
Louise Kjøller
Lønadministration Konsulent
Mads Hammer
Senior Konsulent
Berit Schaldemose
Senior Konsulent
Download
2BM ServiceCenter – Dedicated SAP Service & Support
Tak for din interesse på vores one-pager. Udfyld venligst nedenstående og få straks adgang.


Vidste du at?
2BM har et lønservice-team, der håndterer løn for en række danske virksomheder?
Vores team består af lønspecialister, der tilsammen har 25+ års erfaring med SAP KMD Nettoløn, finans og compliance, Det sikrer dig det bedste lønservice-team. Vi sætter en ære i god service og tilfreds kunder. Og vi er villige til at gå langt udover det sædvanlige for at opnå det.