Fleksibel, hurtig og dedikeret

SAP Support & Service

Når du har brug for SAP support

De fleste virksomheder har brug for ekstern support, når de er på et større IT-system som SAP. Der kan opstå fejl I masterdata eller andre hændelser der gør, at programmerne ikke opfører sig, som de plejer og hvor der er brug for en specialist.

Der kan også være brug for rådgivning til en proces, eller når der skal vælges en løsning, der skal spille sammen med den eksisterende platform og f.eks. leve op til gældende lovgivning.

2BM ServiceCenter – din garanti for effektiv SAP support

2BM ServiceCenter er et dedikeret team af certificerede SAP-specialister, der udelukkende arbejder for at sikre en hurtig og effektiv SAP support og vedligeholdelse af vores kunders løsninger, så I kan fokusere på jeres kerneforretning.

Både som konsulenthus og blandt vores konsulenter, har vi mange års erfaring og vi hjælper dagligt en bred vifte af virksomheder, på tværs af størrelser og brancher.

 

Vi supporterer alt inden for

Vi er SAP-certificeret Partner Center of Expertise

At vi er certificeret Partner Center of Expertise (PCOE) er kvalitetsstemplet fra SAP. Det betyder, at vi har været igennem en omfattende evaluerings- og certificeringsproces af både vores processer, systemer og medarbejdere. Det er jeres garanti for, at vi yder en komplet SAP-support samt vedligehold af SAPs produkter og løsninger.

Det betyder desuden, at vi er godkendt til at sælge licenser på vegne af SAP.

Vil du vide mere om, hvordan vi som reseller kan hjælpe med køb og optimering af jeres SAP-licenser, så læs mere om SAP License Management

 

Vi følger ITIL guidelines og standarder

Vores SAP-support er baseret på ITIL guidelines og standarder, som er en best practice model. Vi tilbyder en fleksibel serviceaftale med målbare KPI’er og vi tilpasser supporten efter jeres behov.

Hvornår skal jeres sag være løst og ønsker I, at vi er til rådighed 8.00-16.00 mandag til fredag eller 24/7/365? Uanset hvilken løsning og hvor komplekse jeres spørgsmål måtte være, har vi specialisterne, der kan løfte opgaven.

Processen for 2BM ServiceCenters SAP support

I har en direkte linje til os, både via chat, telefon og email, men I kan også selv logge ind og oprette en ticket I vores helpdesk portal – så hjælpen er altid lige ved hånden.

Uanset hvordan I sender en support request, oprettes en ticket I vores helpdesk fra HaloPSA. Det sikrer en optimal håndtering af alle henvendelser og efterfølgende rapportering til jer. Alle tickets sendes automatisk til de rette specialister der løser sagen inden for den aftalte tidsramme. Ud over at vi informerer dig om processen, kan du altid se statussen I vores helpdesk portal.

Behovet for servicebesøg er forskelligt, men ønsker I, at vi kommer ud til jer, bliver det en del af jeres skræddersyede aftale.

 

Hvad er prisen på SAP support?

Det ærlige svar er, at det afhænger af den valgte løsning, for der findes ikke et one-fits-all. Vi skræddersyer løsningen, så den passer til jeres behov og det er jeres garanti for, at I kun betaler for det, der bringer værdi til jeres forretning. Kontakt os og få en snak om jeres behov – det er helt uforpligtende og giver jer et overblik over mulighederne.

Vil du høre mere om vores priser eller løsninger?

2BM Servicecenter Team

Katrine Meier

Katrine Meier

ServiceCenter & Payroll Services

Diana Yolanda Jensen

Diana Yolanda Jensen

Incident Manager

Mads Eske Due Jessen

Mads Eske Due Jessen

Partner & Principal Consultant

Frank Ewald Lansner

Frank Ewald Lansner

Senior Consultant

Nils Frank Petersen

Nils Frank Petersen

Expert Consultant

Adis Becirevic

Adis Becirevic

Senior Expert Consultant

Klaus Nielsen

Klaus Nielsen

Senior Expert Consultant

Berit Schaldemose

Berit Schaldemose

Senior Expert Consultant, ERP Logistics

Mads Hammer Sørensen

Mads Hammer Sørensen

Senior Expert Consultant, ERP Technology

Brug for hjælp eller rådgivning?

Tøv ikke med at ringe til os, hvis du har spørgsmål eller udfordringer, du har brug for svar på!

 +45 3555 5575

Accepter

35 55 55 75