servicecenter

Vi tilbyder:

Et unikt koncept

Ekstraordinær service

Tværfagligt samarbejde

Certificerede Specialister

Vi tilbyder et team af certificerede SAPspecialister. 

}

24/7/365

Benyt 2BMs helpdesk når som helst. 

Partner Center of Expertise (PCOE)

Vi er SAP PCOE-certificeret partner. 

Fleksibel, hurtig og dedikeret SAP Support & Service

At sikre vores kunders succes og tilfredshed er blandt vores vigtigste opgaver, og vi vil gå meget langt for at supportere og støtte dig og dem bedst muligt. Derfor har det også fra dag ét været afgørende for os at sikre en ensartet og effektiv support af høj kvalitet, der samtidig er fleksibel på den måde, at vi altid tilstræber at være til stede når som helst og hvor som helst, du har brug for os. 

Udover at være et it- og konsulenthus, der dagligt arbejder målrettet på at sikre den højeste kvalitet i leverancen, har vi hos 2BM valgt også at have en dedikeret supportorganisation, der udelukkende arbejder for og med at servicere dig bedst muligt. Deer din garanti for, at du altid kan få målrettet support fra eksperter med indgående kendskab til din verden – og ikke udelukkende til teknikken og teknologien bag SAP og andre ERPsystemer. 

Vi Supporterer Alt Indenfor

We supporterer alt indenfor SAP (f.eks. HR, KMD, Nettoløn, SD, Fi/CO, PP, MM, ABAP og basis, SuccessFactors (f.eks. G&P, EC, LMS) og 2BM Software (Mobile Work Order og Mobile Warehouse.

Partner Center of Expertise (PCOE) CERTIFICERET

Udover at leve op til vores egne høje kvalitetskrav er vi PCOE-certificeret af SAP, hvilket betyder, at vi har været igennem en streng evaluerings- og certificeringsproces for at blive udnævnt til Partner Center of Expertise. Vi er stolte af det kvalitetsstempel, certificeringen giver såvel vores processer som systemer og medarbejdere, og det er din garanti for, at vores supportcenter yder fuld support og vedligehold på SAPs produkter og løsninger. 

Service Delivery Management

Alle kunder tildeles en Service Delivery Manager (SDM). Med en SDM har du ét kontaktpunkt, der sikrer dig en transparens kommunikationsvej. Din SDM er ansvarlig for alle aktiviteter og opgaver relateret til din supportkontrakt inklusive supportmedarbejderne.   

For at opretholde den professionelle support, vi stræber efter, bidrager din SDM til et konstruktivt og effektivt, der afholdes med vores kunder månedligt, kvartalsvis eller halvårligt  afhængigt af dit behov. 

2BM Helpdesk System

2BMs helpdesksystem kaldes Zendesk. 2BM har valgt Zendesk fordi det strømliner din support med tidsbesparende værktøjer såsom rapporter, triggers og automatiseringer.  

Vores service hjælper dig med at bruge tiden på præcist det, der betyder mest – bedre kundeservice og mere meningsfulde samtaler.Din virksomheds individuelle Service Level Agreement (SLA) overvåges løbende, og du kan følge med i, hvordan dine supportsager løses.Dette kombineret med et komplet historisk datasammendrag samt ugentlige og månedlige statusrapporter og møder giver dig mulighed for at analysere, hvilke områder af din virksomhed der har mest brug for support. 

Enkelhed, Hastighed og Brugervenlighed

Et vigtigt parameter for vores supportcenter er, at vi ønsker at understøtte en på alle måder lettere proces, så du kan fokusere mest muligt på din kerneforretning og lade os håndtere dine eventuelle tekniske problemstillinger og teknologiske udfordringer. Derfor giver vi dig mulighed for at indrapportere dine systemfejl direkte til vores supportcenter – bl.a. ved at dine medarbejdere kan sende emails om deres hændelser og fejl direkte til ServiceCenteret. Enkelt og hurtigt. Brugervenligt og effektivt. 

Vores seneste rating

4.3 / 5.0

100+ Kunder

2BM Servicecenter Support Team

Vores team af certificerede specialister har ét fælles mål – at give den bedst mulige service og support til alle vores kunder.  

2BM ServiceCenters vision er at hele tiden at forbedre, udvide og udvikle vores support ved at optimere processerne bag – både med internt og eksternt fokus.   

2BM ServiceCenters support team motiveres til at bidrage til samarbejde og holdånd ud fra nogle fælles mål: “High Performance Team” opskrift

Anerkende individuelle styrker​  

Fokus på at nå mål​  

Forventningsafstemning​  

Åben feedback​  

Integritet 

Holde løfter​  

Interesse for læring​  

Kommuniker, kommuniker, kommuniker  

Forpligtelse/engagement​  

Psykologisk sikkerhed 

Samarbejde​  

Tillid ​  

Respekt​  

2BM SERVICE AND SUPPORT TEAM

2BM Servicecenter Team

Katrine Meier

Head of ServiceCenter

Mads Eske Jessen

Partner & Principal Consultant

Martin Grud

Senior Konsulent

Kim Strømstad

Senior Konsulent

Louise Kjøller

Lønadministration Konsulent

Mads Hammer

Senior Konsulent

Berit Schaldemose

Senior Konsulent

Download

Vidste du at?

2BM har et lønservice-team, der håndterer løn for en række danske virksomheder? 

Vores team består af lønspecialister, der tilsammen har 25+ års erfaring med SAP KMD Nettoløn, finans og compliance, Det sikrer dig det bedste lønservice-team. Vi sætter en ære i god service og tilfreds kunder. Og vi er villige til at gå langt udover det sædvanlige for at opnå det. 

Læs mere om

2BM SAP Lønservice

Brug for hjælp eller rådgivning?

Kontakt os

Giv os et kald på 35 55 55 90 eller send os en besked

Cases

S/4HANA

Events & Artikler

Call Now Button35 55 55 75