SMART Single Sign On til

SuccessFactors logo

Spar tid

l

Slip for komplicerede log-on-procedurer

Bevar et højt sikkerhedsniveau

IT-infrastrukturen udvikler sig med hast i vore dage. Cloud-teknologi, sikkerhed og databeskyttelse spiller en stadig større og vigtigere rolle. Og med udviklingen i sikkerhed og databeskyttelse følger mere komplicerede og tidsrøvende log-on-procedurer, som reducerer den produktive tid.

 Med 2BM’s Single Sign On (SSO) vil medarbejdere automatisk blive logget på SuccessFactors-systemet, når de logger ind på en computer. Det gør det nemmere for medarbejderne at tilgå SuccessFactors, og det eliminerer komplicerede sikkerhedsprocedurer for at logge på, mens der stadig sikres en høj grad af sikkerhed og integritet i systemet.

Løsningen tilbyder:

  • En SSO-løsning til SuccessFactors baseret på din eksisterende IT-infrastruktur
  • Bred support af identitetsprotokoller: AD, LDAP, Kerberos, IWA and NTLM
  • SSL-krypteret kommunikation.

Gør din SuccessFactors-applikation mere tilgængelig og brugervenlig

SSO-løsningen fra 2BM understøtter en bred vifte af sikkerhedsprotokoller, som sikrer usynlig integration med din eksisterende IT-infrastruktur og SuccessFactors-applikationen. Løsningen genererer et SAML 1.1 eller 2.0 token fra Microsoft Active Directory og giver brugeren adgang til SuccessFactors.

Kontakt os for at aftale et møde

2BM tilbyder en gratis introduktion til vores tjenesteydelser, hvor vi kan forklare og besvare praktiske spørgsmål samt diskutere, hvordan en bestemt tjenesteydelse kan skabe værdi for dig.

Related cases

 

Implementering af nyt lønsystem

Det eksisterende lønningssystem løb tør for support i stor dansk medicinalvirksomhed i Danmark på grund af manglende tekniske opgraderingsmuligheder.

Grundfos – SAP Fiori

Folk har vænnet sig til hastigheden og enkeltheden i forbrugerapps, så erhvervsbrugere forventer det samme af forretningssoftware. Desuden gør mobil teknologi som telefoners kameraer og sensorer det muligt for virksomheder at effektivisere processer. Traditionelt er SAP kun blevet brugt på PC, og dets ”retro” interface har længe været genstand for hektisk debat. SAP har for nylig lanceret flere nye UI-teknologier, heriblandt Fiori og skærm-personaer, for at give erhvervsbrugeren en bedre oplevelse. Men hvordan tager en virksomhed de nye teknologier i brug, og hvilken teknologi skal de vælge? Med mere end 300 Fiori-apps kan det være en udfordring at finde ud af, hvor man skal starte.

KONE – Hosting af ’on-premise’ SAP system hos 2BM

KONEs udfordringer ved at flytte deres SAP HCM løsning i skyen blev løst ved en hosting-løsning hos 2BM. Dette sikrede KONE flere besparelser.

CPH – SuccessFactors Big Suite Implementering

Københavns Lufthavn anvendte en bred vifte af IT-systemer til at understøtte deres HR-processer i den årlige HR-cyklus. Dette gjorde dem ude af stand til at køre en headcount rapport med deres HR-processer udført på mange måder på tværs af virksomheden.

Post Danmark – SAP HR & Payroll

For at fastholde sin førende position i et meget omskifteligt og konkurrencepræget marked bruger POST Danmark komplekse IT-værktøjer. De skal hjælpe med at understøtte forretningsprocesserne og sikre en altid tilstrækkelig IT-infrastruktur.

Dong Energy – Fusion af lønsystemer

Ørsted blev skabt i 2006 gennem fusionen af seks større danske virksomheder: DONG, Elsam, Energi E2, Nesa, Københavns Energi og Frederiksberg Forsyning.

Det resulterede i et komplekst proces- og systemlandskab, som Ørsted var i gang med at strømline. En naturlig del af dette effektiviserings- og forbedringsprojekt var at sikre, at alle medarbejdere kan styres via den samme fælles SAP HCM-løsning; herunder udbetaling af løn, som førhen blev håndteret i fire forskellige systemer, hvoraf det ene ikke var SAP-baseret.

Jysk – Opgradering af global SAP Portal UI til ny UX

I alle JYSK-butikker verden over bruger medarbejderne JYSK HR Portal, og løsningen var ved at være gammel.

Related blogs

 

Grundfos – SAP Fiori

Folk har vænnet sig til hastigheden og enkeltheden i forbrugerapps, så erhvervsbrugere forventer det samme af forretningssoftware. Desuden gør mobil teknologi som telefoners kameraer og sensorer det muligt for virksomheder at effektivisere processer. Traditionelt er SAP kun blevet brugt på PC, og dets ”retro” interface har længe været genstand for hektisk debat. SAP har for nylig lanceret flere nye UI-teknologier, heriblandt Fiori og skærm-personaer, for at give erhvervsbrugeren en bedre oplevelse. Men hvordan tager en virksomhed de nye teknologier i brug, og hvilken teknologi skal de vælge? Med mere end 300 Fiori-apps kan det være en udfordring at finde ud af, hvor man skal starte.

Jysk – Opgradering af global SAP Portal UI til ny UX

I alle JYSK-butikker verden over bruger medarbejderne JYSK HR Portal, og løsningen var ved at være gammel.

CPH – SuccessFactors Big Suite Implementering

Københavns Lufthavn anvendte en bred vifte af IT-systemer til at understøtte deres HR-processer i den årlige HR-cyklus. Dette gjorde dem ude af stand til at køre en headcount rapport med deres HR-processer udført på mange måder på tværs af virksomheden.

Post Danmark – SAP HR & Payroll

For at fastholde sin førende position i et meget omskifteligt og konkurrencepræget marked bruger POST Danmark komplekse IT-værktøjer. De skal hjælpe med at understøtte forretningsprocesserne og sikre en altid tilstrækkelig IT-infrastruktur.

Dong Energy – Fusion af lønsystemer

Ørsted blev skabt i 2006 gennem fusionen af seks større danske virksomheder: DONG, Elsam, Energi E2, Nesa, Københavns Energi og Frederiksberg Forsyning.

Det resulterede i et komplekst proces- og systemlandskab, som Ørsted var i gang med at strømline. En naturlig del af dette effektiviserings- og forbedringsprojekt var at sikre, at alle medarbejdere kan styres via den samme fælles SAP HCM-løsning; herunder udbetaling af løn, som førhen blev håndteret i fire forskellige systemer, hvoraf det ene ikke var SAP-baseret.

KONE – Hosting af ’on-premise’ SAP system hos 2BM

KONEs udfordringer ved at flytte deres SAP HCM løsning i skyen blev løst ved en hosting-løsning hos 2BM. Dette sikrede KONE flere besparelser.

Implementering af nyt lønsystem

Det eksisterende lønningssystem løb tør for support i stor dansk medicinalvirksomhed i Danmark på grund af manglende tekniske opgraderingsmuligheder.

Related events

 

Den nye ferielov – uden sved på panden

2BM & KMD inviterer til temadag om den nye ferielov. Her vil vi i samarbejde med Lundgrens bl.a. fortælle dig, hvordan den nye ferielov adskiller sig fra den gamle.

Related products

 

Copenhagen

Livjægergade 17

2100 København Ø

T: +45 35 55 55 75

M: info@2bm.com

MAP

CONTACT FORM

Aarhus

INCUBA / Åbogade 15

8200 Aarhus N

T: +45 3555 5575

M: info@2bm.com

MAP

CONTACT FORM

Malmö

Jungmansgaten 12

211 19 Malmö

T: +46 (0) 70-550 49 13

M: info@2bm.com

MAP

CONTACT FORM

Share This