SuccessFactors er bygget på en åben platform der gør det nemt at integrere med andre omkringliggende applikationer. Derfor ser vi at SF-partnere og kunder udvikler deres egne applikationer som tillæg til SuccessFactors standard-pakkerne.
Research (kilde) har vist at vores medarbejdere i dag anvender utroligt mange forskellige applikationer, og bruge en rum tid af hver eneste arbejdsdag på at skifte mellem disse applikationer. Derfor er der fokus på at bygge løsninger, som understøtter komplette processer og det er her extensions til SuccessFactors kommer ind i billedet, fordi man med disse ofte små applikationer muliggøre en mere komplet proces understøttelse, hvor alt foregår fra samme platform.
I 2BM udspringer vores SuccessFactors forretning omkring vores DNA som eksperter indenfor HR-administration. Det afspejler sig således også i de extensions vi markedsfører:
“Overordnet set, så har de været rigtige glade for at kunne bruge videoscreening. Det har reduceret deres screeningstid væsentligt og givet dem en langt større fleksibilitet ift. da de brugte telefoninterviews. De fortæller også, at det har givet dem en langt bedre føling med og vurdering af kandidaterne, inden de inviteres videre til en assessmentdag – dvs. der er en større andel end før, der efter assessmentdagen tilbydes ansættelse.”
Successfactors extensions
Smart Fotoserver
Single Sign On
Digital Personnel File
Illness Manager
Foto Service
IT-infrastrukturen udvikler sig hurtigt. Cloud-teknologi, sikkerhed og databeskyttelse spiller en stadig større og vigtigere rolle. Og med udviklingen i sikkerhed og databeskyttelse følger mere komplicerede og tidsrøvende log-on-procedurer, som reducerer den produktive tid.
Med 2BMs Single Sign On (SSO) vil medarbejdere automatisk blive logget på SuccessFactors-systemet, når de logger ind på en computer. Det gør det nemmere for medarbejderne at tilgå SuccessFactors, og det eliminerer komplicerede sikkerhedsprocedurer for at logge på, mens der stadig sikres en høj grad af sikkerhed og integritet i systemet.
Gør din SuccessFactors-applikation mere tilgængelig og brugervenlig
SSO-løsningen fra 2BM understøtter en bred vifte af sikkerhedsprotokoller, som sikrer usynlig integration med din eksisterende IT-infrastruktur og SuccessFactors-applikationen. Løsningen genererer et SAML 1.1 eller 2.0 token fra Microsoft Active Directory og giver brugeren adgang til SuccessFactors.

Løsningen tilbyder:
- En SSO-løsning til SuccessFactors baseret på din eksisterende IT-infrastruktur
- Bred support af identitetsprotokoller: AD, LDAP, Kerberos, IWA and NTLM
- SSL-krypteret kommunikation.
Spar tid
Slip for komplicerede log-on-procedurer
Bevar et højt sikkerhedsniveau
Single Sign-On
IT-infrastrukturen udvikler sig hurtigt. Cloud-teknologi, sikkerhed og databeskyttelse spiller en stadig større og vigtigere rolle. Og med udviklingen i sikkerhed og databeskyttelse følger mere komplicerede og tidsrøvende log-on-procedurer, som reducerer den produktive tid.
Med 2BMs Single Sign On (SSO) vil medarbejdere automatisk blive logget på SuccessFactors-systemet, når de logger ind på en computer. Det gør det nemmere for medarbejderne at tilgå SuccessFactors, og det eliminerer komplicerede sikkerhedsprocedurer for at logge på, mens der stadig sikres en høj grad af sikkerhed og integritet i systemet.
Gør din SuccessFactors-applikation mere tilgængelig og brugervenlig
SSO-løsningen fra 2BM understøtter en bred vifte af sikkerhedsprotokoller, som sikrer usynlig integration med din eksisterende IT-infrastruktur og SuccessFactors-applikationen. Løsningen genererer et SAML 1.1 eller 2.0 token fra Microsoft Active Directory og giver brugeren adgang til SuccessFactors.
Løsningen tilbyder:
- En SSO-løsning til SuccessFactors baseret på din eksisterende IT-infrastruktur
- Bred support af identitetsprotokoller: AD, LDAP, Kerberos, IWA og NTLM
- SSL-krypteret kommunikation.
Spar tid
Slip for komplicerede log-on-procedurer
Bevar et højt sikkerhedsniveau
Digital Personnel File
Med Digital Personnel File er det muligt at gemme dokumenter vedr. medarbejderne digitalt i SuccessFactors. Fra det øjeblik en medarbejder starter i organisationen og indtil de stopper er der utallige dokumenter (fx kontrakter, personline dokumenter, lønregulering, certifikater og mange flere) med relation til medarbejderen der produceres. Disse dokumenter skal opbevares sikkert og tilgængeligt samtidig med der tages højde for sikkerheden. Digital Personnel File er et digitalt arkiv til SAP SuccessFactors som gør dette muligt.
Løsningen tilbyder:
- Mulighed for 100% tilpasning af konfiguration, for eksempel ved opsætning af folder struktur og dokumenttyper
- Bestemme sletteregler for hver enkelt dokumenttype og opfylde nationale love og regler (GDPR)
- Definer organisations specifikke metadata for at kortlægge detaljer vedrørende gemte dokumenter som fx certifikat udløbs dato’er.
- Anvend Drag & Drop fra Windows Explorer eller Apple Finder og upload og gem nemt dokumenter i Digital Personnel FIle
- Søg efter dokumenter på tværs af alle personalefiler (søg på både positiv og negative kriterier for at finde både tilgængelige og manglende dokumenter)
- Download komplette personalefiler i en zip fil
- Integration til “Document Generator” og diverse digital signatur løsninger, som gør det muligt at lagre digitalt signerede dokumenter automatisk i den digitale personalefil
- Digital Personnel File anvender SAP SuccessFactors rollebaserede autorisationer (RBP). Det er muligt også at definere adgangs niveau for enkelte dokument typer og roller.
- Digital Personnel File kommer med standard integration til DocuSign, ValidSign og SigningHub. Det er også muligt at integrere med andre leverandrer af digital signatur. Det kræver abonnemenet til en digital signatur løsning.
Med Digital Personnel File er det slut med papirarkiver og det er nemt at blive GDPR compliant. Det er et “must have” for enhver organisation der tager digitalisering af HR alvorligt.
I 2BM er vi stolte af at kunne tilbyde denne løsning da den direkte bidrager til et mere bæredygtigt samfund, ved at reducere behov for papirbaseret processer.
Document Generator
Document Generator gør det muligt at generere dokumenter i Microsoft Word ® or PDF-format ®. Dokumentgeneratoren henter information fra SAP SuccessFactors og fletter det ønskede medarbejderdata ind i dokumentet.
Dokumenter kan downloades, sendes pr. E-mail eller gemmes direkte i “Personnel Digital File” på en nem og hurtig måde. De generede dokumenter kan sendes til Digital Signatur som en del af workflowet.
Document Generator virker sammen med events i SAP SuccessFactors, således at dokumenter automatisk genereres og gemmes baseret på en komplet proces eller workflow i SuccessFactors.
Med vores Document Generator bliver det nemt at oprette fuldautomatiske dokument flow fra start til slut og eliminere papir i processen. Det er vi I 2BM stolte af således vi kan bidrage til at understøtte vores kunders ambitioner om et mere bæredygtigt samfund.
Løsningen tilbyder:
- Det er nemt at producere, styre og gemme organisations specifikke skabelondokumenter
- Anvend eksisterende Microsoft Word ® templates inklusiv specifik stationery designs
- Hurtig og præcis generering af dokumenter baseret på skabelondokumenter og data fra SAP SuccessFactors;
- Forbind dokuementskabeloner med events i SAP SuccessFactors, og automatiser dokumentgenereringsprocessen
- Genererede dokumenter kan nemt gemmes i Digital Personnel File
- Send dokumenter via email til procesejer eller medarbejder
- Anvend autorisationer til dokumentskabeloner der gør det muligt for medarbejdere selv at generere dokumenterne.
- Document Generator kommer med standard integration til DocuSign, ValidSign og SigningHub. Det er også muligt at integrere med andre leverandrer af digital signatur. Det kræver abonnemenet til en digital signatur løsning.
Dokument Generator er solgt til mere end 50 kunder og mere end 200.000 SuccessFactors brugere anvender eller modtager information fra Dokument Generator eller Personnel Digital File
Med Document Generator og muligheden for at forbinde til events i SuccessFactors og integration til Digital Personnel File ligger der en stor effektiviserings gevinst for vores kunder. Vi har kundereferencer på at håndtering af dokumentskabeloner (altså den daglige anvendelse af og arbejde med disse skabeloner) er reduceret med helt op til 60% ved at anvende Document Generator og Digital Personnel File i kombination.
Flexible Budget
Med Flexible Budgets bliver organisationer i stand til at give deres medarbejdere mulighed for at træffe fleksible valg i deres ansættelsesvilkår. Flexible Budgets giver medarbejderen mulighed for at udfylde dette selv. En medarbejder kan vælge at bruge en del af sit vederlag til at passe til deres personlige situation og præferencer.
Ekstra eller mindre orlov, feriepengeudbetaling i rater; medarbejderen bestemmer!
Problemfri integration med SAP SuccessFactors Employee Central resulterer i, at kontraktmæssige ændringer, f.eks. en ændring af ansættelsesvilkår, beregnes til det personlige budget i realtid. Så snart medarbejderen ændrer forbruget af dette budget, behandles resultaterne straks til Employee Central og inkluderes i lønningsløsningen, der er knyttet til Employee Central. Oven i alt dette har lederen direkte adgang til de valg, som medarbejderen træffer.
Løsningen tilbyder:
- Gør det muligt for medarbejdere at have større indflydelse på deres ansættelsesvilkår
- Få grafisk indsigt i periodisering og forbrug af budgettet for hvert valg;
- Vælg mellem månedlig periodisering, engangsoptjening eller en kombination
- Direkte adgang for ledere til de valg, der foretages af medarbejderne.
- Alle funktionerne i Flexible Budgets bruger de rollebaserede tilladelser i SAP SuccessFactors.
Illness Manager
Nextmoves Illness Management gør det muligt for organisationer digitalt at støtte sygdomsprocessen inden for SAP HCM og SAP SuccessFactors. Med Illness Management tilbyder vi støtte til dem, der er involveret i fraværsprocessen. Sygdomshåndtering yder støtte til hele fraværsprocessen. Fra registrering af fravær til indsendelse af skemaer. Det underretter proaktivt om kommende deadlines, og det genererer de nødvendige dokumenter* på anmodning.
Løsningen tilbyder:
- Administrer fravær
- Overhold nationale love og regler
- Hold styr på filer vedr. sygdomshåndtering
- Se omfattende rapporter (SAP SuccessFactors version)
- Generer dokumenter*
- Download komplette historik
- Send proaktivt underretninger
- Alle funktionerne i Illness Management bruger de rollebaserede tilladelser i SAP HCM eller SAP SuccessFactors.
Generering af dokumenter kræver implementering af Document Generator

Videoscreening for SuccessFactors giver dig mulighed for at tilføje videoansøgninger til din rekrutteringsproces.
Videoscreeningsværktøjet udveksler oplysninger med SAP SuccessFactors Recruiting, så gennemgang og evaluering af kandidatvideoer nemt kan være en del af ansættelsesprocessen.
Ved at arbejde med events i SAP SuccessFactors sender værktøjet automatisk e-mails ud til ansøgere med et link til at oprette en videoansøgning. I videoscreeningsværktøjet bliver ansøgere typisk bedt om at indsende en kort video af sig selv besvarende på forudbestemte spørgsmål eller udfører specifikke opgaver, der er relevante for jobbet. Det kan være spørgsmål forelagt som tekst eller ved forud indspillede videoer af det ansættende team.
Når videoen indsendes af ansøgerne, vil et link automatisk være tilgængeligt i kandidatprofilen i SAP SuccessFactors, der er klar til, at ansættelsesteamet kan vurdere ansøgerens kommunikationsevner, personlighed og evne til at udføre bestemte opgaver.
Med vores videoscreeningsværktøj bliver det nemt at oprette fuldautomatiske rekrutterings flow fra valg af videoskabelon til gennemgang af kandidaterne på video. Det er vi hos 2BM stolte af, så vi kan bidrage til at understøtte vores kunders ambitioner om at reducere tiden i rekrutteringsprocessen og foretage effektive ansættelser ved at få indsigt i kandidatens personlighed og kommunikationsstil ud over, hvad der er tilgængeligt gennem traditionelle rekrutteringsmetoder.
Løsningen tilbyder:
- Et nemt værktøj til at oprette videoscreeningsskabeloner med forudbestemte spørgsmål / opgaver stillet af ansættelsesteam i forud indspillet videoer.
- Hurtig og nem kortlægning mellem rekrutteringsrekvisitionen og videoscreeningsskabelonerne baseret på data fra SAP SuccessFactors.
- Forbind skabeloner til rekrutteringsrekvisition og videoscreening med SAP SuccessFactors event, og automatisering af rekrutteringsprocessen.
- Browser og tablet/mobil understøttet videooptagelse.
- Anvender autorisationer til videoapplikationer, så kun ansættelsesteamet kan få adgang til videoindholdet.
Download
2BM SuccessFactors – 2BM-Nextmoves Digital Personnel File
Tak for din interesse på vores one-pager. Udfyld venligst nedenstående og få straks adgang.

2Bm SuccessFactors – 2BM-Nextmoves Document Generator
Tak for din interesse på vores one-pager. Udfyld venligst nedenstående og få straks adgang.




2BM SuccessFactors – 2BM-Nextmoves Flexible Budgets
Tak for din interesse på vores one-pager. Udfyld venligst nedenstående og få straks adgang.




Brug for hjælp eller rådgivning?
Man kan utroligt meget med extensions i SuccessFactors og med de løsninger der er beskrevet her, kontakt os og lad os sammen have en dialog om, hvorvidt disse extensions kan gøre en forskel for jeres organisation.
Giv os et kald på 35 55 55 90 eller send os en besked