SUPPORT

At sikre vores kunders succes og tilfredshed er blandt vores vigtigste opgaver, og vi vil gå meget langt for at supportere og støtte dig og dem bedst muligt. Derfor har det også fra dag ét været afgørende for os at sikre en ensartet og effektiv support af høj kvalitet, der samtidig er fleksibel på den måde, at vi altid tilstræber at være til stede når som helst og hvor som helst, du har brug for os.

Vi tilbyder:

Certificerede spealister

Vi leverer et team af certificerede specialister

24/7/365

Vi har udelukkende til opgave at servicere dig 24/7/365.

Partner Center of Expertise

Vi er SAP PCOE certificeret partner

FLEKSIBEL, HURTIG OG DEDIKERET SUPPORT

Udover at være et it- og konsulenthus, der dagligt arbejder målrettet på at sikre den højeste kvalitet i leverancen, har vi hos 2BM valgt også at have en dedikeret supportorganisation, der udelukkende arbejder for og med at servicere dig bedst muligt. Vi tilbyder lokal ekspertise understøttet af et netværk af internationale teknologiressourcer, så du – uanset hvor du befinder dig i verden – kan regne med, at vi forstår dine behov, ønsker og krav, og at vi formår at arbejde i fuld overensstemmelse med de lokalt gældende regler. I praksis betyder det, at vores supportmedarbejdere er et team af konsulenter og specialister, der alle sammen ene og alene arbejder for at yde support og servicere vores kunder – 24/ 7/ 365. De er din garanti for, at du altid kan få målrettet support fra eksperter med indgående kendskab til din verden – og ikke udelukkende til teknikken og teknologien bag SAP og andre ERP systemer.

Levering af målbare services på højt niveau såsom:

Service Level Agreements

Key Performance Indicators

ENKELHED, HASTIGHED OG BRUGERVENLIGHED

Et vigtigt parameter for vores supportcenter er, at vi ønsker at understøtte en på alle måder lettere proces, så du kan fokusere mest muligt på din kerneforretning og lade os håndtere dine eventuelle tekniske problemstillinger og teknologiske udfordringer. Derfor giver vi dig mulighed for at indrapportere dine systemfejl direkte til vores supportcenter – bl.a. ved at dine medarbejdere kan sende emails om deres hændelser og fejl direkte til support@2bm.com. Enkelt og hurtigt. Brugervenligt og effektivt.

For mere om hvad 2BM SAP Support kan gøre for dig, download vores flyer!

2BM SUPPORTSYSTEM

Vores service hjælper dig med at bruge tiden på præcist det, der betyder mest – bedre kundeservice og mere meningsfulde samtaler. Din virksomheds individuelle Service Level Agreement overvåges løbende, og du kan følge med i, hvordan dine supportsager løses. Dette kombineret med et komplet historisk datasammendrag samt ugentlige og månedlige statusrapporter og møder giver dig mulighed for at analysere, hvilke områder af din virksomhed der har mest brug for support.

PCOE CERTIFICERET

Udover at leve op til vores egne høje kvalitetskrav er vi PCOE certificeret af SAP, hvilket betyder, at vi har været igennem en streng evaluerings- og certificeringsproces for at blive udnævnt til Partner Center of Excellence. Vi er stolte af det kvalitetsstempel, certificeringen giver såvel vores processer som systemer og medarbejdere, og som er din garanti for, at vores supportcenter yder fuld support og vedligehold på SAPs produkter og løsninger.

2BM SAP LØNSERVICE

Outsource dine forretningsprocesser

2BM er en full-service provider inden for Human Capital Management, herunder også HR administration og løn. Adskillige virksomheder har allerede outsourcet deres HR funktion til 2BM.

Læs mere om

2BM Servicebrev - KMD Nettoløn

2BM Servicebrev

2BM Servicebrev indeholder de seneste KMD Nettoløn supportpakker.

VIL DU VIDE MERE om, hvordan du kan afse flest mulige ressourcer til at fokusere på din kerneforretning ved at lade os håndtere din tekniske support, så kontakt os for et uforpligtende møde.

Related Cases

Outsourcing af lønadministration

2BM’s ydelser til kunden omfatter personale administration, styring af organisationsstruktur, håndtering af alle løninput, afvikling af selve lønbehandlingen, rapportering til SKAT og andre danske myndigheder, rapportering til finansafdelingen og meget mere.

KONE – Hosting af ’on-premise’ SAP system hos 2BM

KONEs udfordringer ved at flytte deres SAP HCM løsning i skyen blev løst ved en hosting-løsning hos 2BM. Dette sikrede KONE flere besparelser.

Related Blogs

Forstå Design Thinking og hvordan det kan skabe værdi for dig

Design Thinking er ved at blive et slagord, og virksomheder i forskellige brancher har eller er begyndt at inkorporere metoden i deres forretning.

Related News & Events

Den nye ferielov – uden sved på panden

2BM & KMD inviterer til temadag om den nye ferielov. Her vil vi i samarbejde med Lundgrens bl.a. fortælle dig, hvordan den nye ferielov adskiller sig fra den gamle.

København

Livjægergade 17

2100 København Ø

T: +45 35 55 55 75

CVR-nr: 25627261

M: info@2bm.com

KORT

KONTAKT OS

Aarhus

INCUBA / Åbogade 15

8200 Aarhus N

T: +45 3555 5575

CVR-nr: 25627261

M: info@2bm.com

KORT

KONTAKT OS

Malmø

Jungmansgaten 12

211 19 Malmö

T: +46 (0) 70-550 49 13

CVR-nr: 25627261

M: info@2bm.com

KORT

KONTAKT OS

Share This